Månemoro

Har du sett den? Månen altså? Nå for tiden er den jo helt rå! Stor og feit og rund som en ball.

Så i går kveld snek jeg med meg jakke, tøfler og kamera ut på verandaen for å knipse et par bilder av den gigantiske osten.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Aooooooooo!
 

Men siden månen ikke gjør stort annet enn å bare henge der, måtte jeg også finne på noe sprell. For man får det ikke mer artig enn man gjør det til selv, i hvert fall ikke når man henger ut med månen. Så da ble det å skru litt på innstillingene, finne frem en lysdiode og ha det litt moro 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Glemte runding over A´en, men ellers rimelig fornøyd med pil på øyemål 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ukjent dyr i rev/maursluker-familien 😛

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Skulle stå Pappa<3, men ble vel mer en slags Papparumpe.. ^_^
 

Og la meg bare si det: Ikke spesielt lett å skrive usynlige bokstaver i luften med en lysdiode når du ikke aner hvor teksten og tegningene dukker opp, i tillegg til at alt må skrives speilvendt. Men du verden så moro! 😀

… tanken slo meg selvfølgelig hva naboene ville trodd om de hadde gløttet på gardina og sett meg stå der med kamerastativ og lys og ta bilder mot soveromsvinduet deres. Det skjedde heldigvis ikke, for da kunne det potensielt blitt rimelig kleint og dårlig stemning på neste dugnad 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
#high5

/ Søren også, nå ble jeg fysen på ost!

* Følg Ostehjerte på Facebook *

3 kommentarer
    1. Herlige bilder! Liker virkelig den måten du har skrevet og tegnet på 😀 Kjempe kult altså! Ønsker deg en fin kveld eller riktig god natt, alt ettersom hva måtte passe for deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg