På date med verdens beste

I går var frua på lunsjdate med en venninne, så da synes jeg bare det var rett og rimelig at jeg gjorde det samme. For det er altfor lenge siden jeg har vært på date også! Og siden frua var opptatt, inviterte jeg selvfølgelig den fineste jenta jeg vet (for tiden på delt førsteplass med mor si): Lillesnupp.

Og så snart hun våknet fra formiddagsluren, satt vi oss ned for å gå over alternativene. Stikke en tur til byen, henge ut på kafé og slarve om gutter, livet og kronekursen? Næh. Kino? For mørkt. Spise ute? For dyrt. Men vi kjente begge et sug i magen og er det én ting vi begge digger til lunsj, er det mammas hjemmelagde smoothie!

Men i sterk manko på dertil egnet mamma, måtte pappa ta rattet og improvisere seg vei i vellingen. En beslutning ble tatt og så var vi i gang. Opp på kjøkkenbenken med seg, skru på litt passende musikk, finn frem ymse frukt og grønt fra kjøleskap og fryser – på tide å lage smoothie for to <3

 


Ikke så veldig opptatt av detaljer, så hele stilken og alt går med 😉

 


Igjen… Detaljer, lillesnupp, detaljer!

 


Grønnkål, kokosmasse og kakaonibs – Nå snakker vi!

 


Det var da vakent til bråk!

 


Ta-daaa!

 


Og Teo bare: “Hei døh, gidder´u å søle et par dråper, ell?”

 


Det ser kanskje ikke så spenstig ut, men fy flate for en smak! #fruktoverdose #30omdagen

 

Og ikke for å skryte altså, men sjeldent har jeg smakt en bedre smoothie! Jeg kan jo selvfølgelig ta all æren selv, men jeg tror muligens det kan noe å gjøre med at hver gang jeg snudde meg rundt, kastet lillesnupp alt hun fant av frukt oppi blenderen. Resultatet ble et fruktkalas av dimensjoner, grønt gris over halve kjøkkenet og en vellykket lunsjdate med verdens beste jente 🙂

P.S. Sorry Christina, du ble akkurat danket ned på andreplass 😛

 


Kanpai!

 

/ Ha en smooth fredag! 🙂

*Følg Smoothiehjerte på Facebook *

13 kommentarer
    1. “Grønnkål, kokosmasse og kakaonibs – Nå snakker vi!”
      Her leste jeg og cannabis 😂😂😂 Gikk litt fort i svingen 😂😂😂
      By the way, hørtes ut som dere hadde en hyggelig lunsj date 😊😊

    2. Å, bildet av Lillesnupp som dekker til ørene, er jo bare såååå skjønt! Dere har utrolig skjønne unger! 😀

    3. Fin lunsj date! 🙂 Fast leser av bloggen din (men første kommentar), og vet du har nevnt det før, men hvor en får kjøpt kakaonibs? om du vil vil nevne det igjen hadde det vert fint:) om ikke skal jeg nok leite det frem igjen:)
      God helg til dere! 😀

    4. Så herlig, ja dette måtte bare bli verdens beste date ❤️og smoothie med alle go sakene henne puttet oppi 😉 hehe så søt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg