Min første gang

Jeg hiver meg på bølgen og forteller historien om den kvelden jeg entret de voksnes rekker…

 

Sexy couple“Jasså, døkk sit og glor?”

 

Jeg ser at flere og flere bloggere høster klikk, likes og følgere på å lokke lesere til bloggen sin med frekke avsløringer og saftige historier om sex.

Derfor tenkte jeg at det er på høy tid at jeg henger meg på den bølgen der. Jeg er tross alt en blogger, jeg trenger klikkene og går ikke av veien for å by på en dampende het historie når jeg faktisk har noe ganske saftig å fortelle.

Så nå, kjære leser, kryp godt ned i sofaen, sprett en flaske rødvin, tenn i peisen og gjør deg klar for den pirrende historien om min aller første gang…

 

PAPPAHJERTE – THE SEX STORY!

Det var ikke noe særlig.

Så sov jeg litt.

The end.

 

/ Tror jeg holder meg til pappablogging… 😉

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg