Min mystiske dobbeltgjenger!

Her en dag satt jeg og scrollet tankeløst gjennom Snapchat, da jeg plutselig fikk se et bilde som fikk meg til å hoppe i taket!

 

A picture of two funny faces over white background

 

For der, på et bilde fra en forelesningssal i Trondheim, satt jeg!

I mangel på å forstå noe som helst ropte jeg bare “CHRISTINAAAAA!” og løp ut fra do med telefonen flagrende.

– “Se! Se! Det er meg!!”

Jeg viste henne bildet og hun brøt totalt sammen i latter. Ikke helt umulig at hun tisset på seg litt. Og det skjønner jeg godt, for jeg har sett bilder av folk jeg likner på før, men ikke som dette. Dette er perfeksjon.

Så, mine damer og herrer, jeg gir dere: Peter 2!

 

 

Etter å ha sett dette bildet vurderer jeg sterkt å sette Tore på Sporet, for her må det jo være noe ukjent tvilling-opplegg på gang. Og nå som jeg vet at han finnes, er det så mye jeg lurer på! Tenker vi likt? Kan vi avslutte hverandres setninger? Er du en kul kis? Er du en kødd?

Tenk om jeg møter “Peter 2”, så viser det seg at han har åtte katter, elsker jazz, ser fotball på tv og spiser fiskegrateng på fredager! Jeg vet ikke om jeg kunne levd med seg selv! Altså.. han selv da. Oj oj, tenk så mye moro vi kunne funnet på. Sånn tvillinghumor i beste Mot i brøstet-stil, der han går ut av et rom akkurat i det jeg dukker opp bak sofaen, og den type ting. Så kan feire jul hos hverandre og forvirre alle vi er glad i. Tenk så moro!

Og kanskje en vakker dag vil vi faktisk møtes igjen. Okei da, så har jeg kanskje aldri møtt deg før, og teknisk sett er vi ikke tvillinger, men likevel føles det litt sånn. Føler du det også?

Å, du mystiske skapning, jeg har så utrolig mange spørsmål!

 

/ Mvh Peter 1.

P.S. Jeg vet ikke om det egentlig er lov å legge ut bilde av en person uten deres samtykke, men siden det jo tross alt er meg på bildet, tenker jeg at det er greit 🙂

* Følg Dobbeltgjengerhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg