Ler så jeg tisser på meg!

Hvis ikke dette videoklippet får deg til å skvette både her og der, nei da skjønner jeg ingenting 🙂

 

Close up portrait of hard laughing young man. Isolated on white background, mask included

Så her er greia: Jeg er en dust. Jeg vet det. Men siden jeg først er smertelig klar over det, kan jeg like gjerne omfavne det og gjøre det aller beste ut av situasjonen.

Så i går, akkurat i det frua på elskverdig vis tilbød seg å snekre en utsøkt smooothie til lunsj, fant jeg ut at det var på tide å finne på no hyss.

På hennes bekostning selvfølgelig.

Og legge det ut på Snapchat (pappahjerte). Selvfølgelig.

Resultatet ble en videosnutt som er så morsom at jeg helt sikkert har sett den 100 ganger på repeat. Problemet er at den bare varer i 3 sekunder, så jeg har tatt meg friheten til å snekre sammen en liten remix av klippet. Og resultatet?

VELDIG høy tisse-på-seg-faktor 🙂

Enjoy!

 

P.S. Klippet blir bare bedre og bedre dess flere ganger man ser det. Det er noe med den herlige duetten som oppstår mellom de to og får dem til å høres ut som Agnetha og Anni-Frid i ABBA. Fantastisk.

 

/ Får vel sove med ett øye åpent i natt 😉

* Følg Dustehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg