Dagen derpå og tanker om Vixen

Ja ja, så ble det ingen pris under Vixen Blog Awards i går. Helt greit det, jeg hadde det mer enn moro nok med å ha snapchat-maraton og henge ut med frua, uten barn!

Du vet det er for lenge siden man har funnet på noe, når bilturen inn til Oslo ble som en langhelg i Paris 😀

 

 

Men i dag er det uansett litt dagen derpå-stemning, for man blir jo tross alt ganske sliten av å stresse rundt med alt som skal orges for å komme seg på fest, kjøre ørten mil hver vei og henger ut på klein kjendisfest i mange timer.

 

 

Her kommer for øvrig et triks jeg lærte i går: På sånne fester, si alltid: “Takk for sist” når du møter nye fjes. For selv om du ikke har den fjerneste anelse om hvem du prater med, så har du i hvert fall ikke fornærmet vedkommende ved å si “Æææh, trukke jeg har hilst på deg før?” – og det er jo selvfølgelig det verste sånne folk vet 😉

Og tro meg, den revesaksa har jeg tråkket rett i en rekke ganger. Kanskje ikke så rart, for på sånne fester sminker damene seg noe så inn i hampen mye at du ikke har nubbsjanse til å kjenne dem igjen med mindre du er moren deres. Og selv da kan du trenge et forsøk eller to 😉

Selv gjorde jeg ikke annet enn å ta meg en dusj og bytte ut tøfler med caps, så kanskje ikke rart det holdt hele veien inn.

 

Mr. Hilton og meg med en ærlig reaksjon på årets priser 😛

 

Eller, det er ikke helt riktig, for da jeg våknet opp i dag og sjekket Snapchat, viste det seg at jeg faktisk hadde vunnet den kanskje aller gjeveste prisen av alle i går!

 

<3 <3 <3

 

Andre tanker jeg gjorde meg i går: Hun dama som var ansvarlig for å hanke inn folk til å bli tatt bilder av ved presseveggen, leser helt innlysende ikke pappablogger. Det tok meg 20 minutter og rundt 50 blikk av typen “Hvem eeer du egentlig?” før jeg forsto. Innen jeg var ferdig var de tom for velkomstdrinker. Men men, jeg skulle kjøre hjem likevel, så det fikset seg jo bra.

 

(bilde: vixen.no)

Noe av det triveligste med gårsdagen var å bli bedre kjent med nye og utrolige hyggelige folk som Fitfocuse, Rockstar Charlie og Tine Monsen, og selvfølgelig henge ut med gamle favoritter som Ingeborg Heldal, Espen Hilton og StyleConnection!

 

 

1. Se på Christina som har sneket seg med a 🙂 2. Mobilen min… #snapchat Haha! (bilde: vixen.no)

 

Dessuten veldig kult å se Ørjan Burøe stikke av med prisen for årets nykommer, for vi trenger flere menn i bloggtoppen!

Og Casa Kaos som Årets Gullpenn – foreldrebloggere lenge leve!

Og selvfølgelig SuperSophie Elise som både Folkets Favoritt og Årets Blogger. Helt rått og så utrolig velfortjent!

 

Kjedet meg i pausen.. 😛

 

Men det var i går, i dag er det tilbake til normalen. Og helt ærlig? Ganske deilig.

Den siste uken har hodet vært en stor bøtte med bomull og alt har handlet om Vixen, så nå skal det bli deilig å lande i Larvik igjen. Og det startet bra, for det er virkelig ingenting som slår å våkne opp med de to beste barna i hele verden, spesielt når de er i knallhumør og starter dagen med et stort smil 🙂

 

 

 

Pippi og søskenkos <3

 

Og i dag er det bare 364 dager igjen til neste gang, så på tide å komme seg rett opp på hesten igjen, for neste år er det min tur! Eller rettere sagt: Vår tur, for allerede nå setter jeg 50 polske zloty på Konatil.blogg.no som Årets Nykommer 2016 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMilady <3

 

/ Sees neste år, men nå: Langstrømpe og pannekaker 🙂

* Følg Festehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg