Vixen i kveld – Bli med på fest!

I dag skal det skje. I dag skal det endelig skje! Landets beste bloggere skal kåres under Vixen Blog Awards og jeg er nominert i den gjeveste kategorien!

På Snapchat hagler det nå med videosnutter fra toppbloggere som løper fra selvbruning til negldesign til manipedi og jeg vet ikke hva. Og her sitter jeg i joggebukse og tøfler, med kaffekoppen i hånda og ser på jodlevideoer på youtube. Forskjell på folk, si!

 

 

Og det rare er: I kveld kan jeg bli Årets Blogger! Jeg! En mann som både i vekt og alder er rundt dobbelt så stor som mine konkurrenter 😉

Jeg er i det hele tatt usikker på hva det sier om verden at to av finalistene til Årets Blogger er voksne menn, men det gjør meg stolt. Jeg regner så absolutt ikke med å vinne, men jeg er i hvert fall blant topp fem og det er helt rått. Heeeeelt rått!!!

I dag har jeg vært på tråden med både Nrk, Tv2 og lokalavisa (ØP represent!), og stemningen er så absolutt i ferd med å bygge seg opp noe kraftig i forkant av kvelden.

Det er helt merkelig å tenke at jeg er en av de fem som kjemper om kveldens kanskje gjeveste pris, men som sagt: Det gjør meg stolt. Såpass stolt, glad og nervøs at jeg ikke klarer å skrive skikkelig, så dette innlegget tror jeg bare blir vrøvl og pølsevev.

 

Kort om dagen: Mens de andre finalistene nå sikkert er inne for sin femte skjønnhetsbehandling for dagen og sikkert har brent av flerfoldige tusen for å se superduperfreshe ut for kvelden, har jeg ladet opp med to dårlige netter på rad, med en liten snupp som savner pupp. Jeg har ikke brukt en krone på verken kropp eller klær, og hva gjelder skjønnet… Det skipet har seilt for mange år siden.

Så alt jeg kan gjøre nå er å få klipt det verste ragget (gjør det sjæl), stusse skjegget og ta meg et glovarmt bad etter lunsj, så er jeg klar.

Klar for å suse inn til storbyen og snappe gullmedaljen fra rett under nesa på de usannsynlig vakre og moteriktige. Det hadde vært så hensynsløst rått at jeg har ikke ord.

Men nå, altså: Legge seg til å marinere i et glovarmt bad og øve på takketale. Jeg holder vel en knapp på Sophie Elise, men det må da være lov å drømme.

Ønsk meg lykke til!!

 

Og du: Vil du være med på Vixen-festen?!

Jeg kommer til å kjøre Snapchat-maraton i hele dag og snappe meg gjennom eksklusive finalist-vorspiel, møte med andre toppbloggere, prisutdeling etc etc, så hvis du er klar for å bli med på fest fra sofakroken:

Følg Pappahjerte på Snapchat!

 

 

/ Hørte jeg Ååårets blogger??

* Følg Optimisthjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg