Mens vi venter…

I dag jobber jeg på en massiv kjempetekst som jeg håper kan bli både inspirerende og motiverende for noen av dere. For det har den vært for meg!

Men sånt tar tid, og nå får jeg opplyst at frua plutselig skal til frisøren her, og som alle vet, når en kvinne skal til frisøren kan jo det fort ta like lang tid som en Mars-ekspedisjon. Og i mellomtiden må jeg steppe inn som fattern på heltid og utsette alle andre prosjekter.

Så inntil min inspirasjonsroman av et innlegg er klart, slenger jeg ut et lite bilde av vår kjære Teo. Dakkars Teo. Han som var en viktig del av tre-kløveret vårt før, har nå måttet innfinne seg med å bli et slags femte hjulet på vogna, og jeg synes dette lille blinkskuddet gir et godt bilde på situasjonen.

Skuffa og forfordelt bak lås og slå, utestengt av trappegrinda. Jeg kaller det: Hund i trappeoppgang.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Bah, ikke se på meg med det blikket da!

Okei, okei, jeg gir meg. I kveld skal du få en ekstra godbit.

Okei da, så skal du få sove i senga mi også. Fasan heller, det er jo freddan!

 

/ Voff!

* Følg Teohjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg