Bloggstjernen som falmet

Hørt uttrykket “opp som en løve, ned som en skinnfell”? Sjeldent har det passet bedre enn for meg i dag…

 

For i går var jeg på kjendisparty i Oslo med den norske bloggeliten, så da jeg våknet opp i dag og så bilder av meg hos flere av landets største bloggere, var jeg ikke så rent lite kry.

Og da jeg var i butikken i kveld for å hanke inn ingredienser fredagstacoen gikk jeg like bredbeint og brautende som en okse med betennelse i pungen.

Det er kanskje ikke så rart, etter en meget god uke med kjendisfifferier og bilder som dette:

 

 

Så i hele dag har jeg gått med litt ekstra hår på kassa og følt meg et hakk eller to over skylagene. Kjendisparty liksom, da snakker vi! Ekstra stas er det selvfølgelig å dra med seg noe sånt ut av storbyen og ned til bygda. Du vet; lite sted, stor stas.

Og da VG Helg var innom tidligere i dag for å lage en reportasje, samtidig som jeg satt og instagrammet et bilde av Sophie Elise og meg selv, ja da følte jeg meg faktisk som en vaskekte superstjerne.

Det var inntil jeg stakk snuta innom Vixens nettsider nå i kveld og dette bildet dukket opp…

 

 (bilde: vixen.no)

 

Oooog DER var begge beina godt plantet på bakkeplan igjen ja 😉

 

/ Skomaker, bli ved din fredagstaco

Setter du pris på bloggere som drikker drinker som en 16-åring? Stem på Pappahjerte til Vixen Blog Awards 🙂

–> Årets GullpennÅrets Blogger Årets Bloggbusiness (Du kan stemme i hver kategori hver 12. time)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg