Min første store reklamefilm!

Hurra, jeg har endelig fått spille i min første store reklamefilm – og her ser du resultatet!

/sponset innlegg

Bare en liten bildeteaser – filmen kommer under 😉

 

Reklamefilmen er produsert i samarbeid med Adams Matkasse og det er meg en sann glede å kunne samarbeide med de beste! Og det er ikke noe jeg bare sier, for i oktober 2015 ble Adams Matkasse kåret til både billigst og best i test i VGs store test.

Les mer om testen her: Billigst, best og rett på døra.

Men før du ser videoen, her kommer et par fun facts om innspillingen:

1. Legg merke til min venstre underarm. Dagen før innspilling lekte jeg og plutten med sånne morsomme leketatoveringer, men da filmteamet sto på døra hadde jeg helt glemt å fjerne den. Så da kom den seg med på film 😉

2. Store deler av filmen ble spilt inn uten manus i en og samme tagning. Jeg prøvde først å følge manus, men innså fort at det ble teatralsk og dårlig, så da kastet jeg heller papirene og pratet utifra min egen erfaring.

3. Innspillingen fant sted hjemme hos oss. Legg for eksempel merke til svart/hvit-bildene øverst til venstre på kjøleskapet, som faktisk er ultralydbilder av lillesnupp <3 Hvorfor de henger der fortsatt er det ingen som vet.

Men nok prat, snurr film! 🙂

 

 

Reklamefilmen kommer til å rulle og gå i diverse kanaler fremover, og det er med stor stolthet og glede jeg fikk lov til å være med, og på sett og vis være Adams Matkasses ansikt utad. Eller altså, det er jo forsåvidt han smellvakre Adam sin jobb da, men for denne ene gangen var det en ære å få stjele litt av rampelyset.

Men nå fikk jo jeg lov til å være med i reklamefilm og filmteamet fikk smake en uuuutsøkt skinke- og blomkålgrateng, så da skulle det jo bare mangle at ikke du også skal få med deg en godbit på veien.

Så derfor har jeg gleden av å by deg på følgende:

 

TILBUD – 25 % rabatt OG gratis fruktkasse!

Har du lyst til å prøve Adams Matkasse? Bestill en prøvekasse nå så får du 25 % rabatt på din første levering og en gratis fruktkasse med 4-5 kg frukt ved andre levering når du bruker linken under.

-> Prøv Adams Matkasse!

 

Barnas beste skinke- og blomkålgrateng. En av favorittrettene fra Adams Matkasse 🙂

 

/ Bon appetit!

–> Les mer og bestill prøvekasse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg