Videre i Vixen Blog Awards!!

Hipp hurra og hurra meg rundt og heia Norge og hele pakka! I går kom endelig meldingen om hvem som er videre som semifinalister i årets Vixen Blog Awards. Og… hold deg fast… JEG ER VIDERE I 3 KATEGORIER!!!!!

 

Jaddaaaaa!!!

 

Men okei, jeg har jo vært nominert før uten å dra hjem edelt metall, så jeg skal ikke sprette champagnen helt enda, men akkurat i dag svever jeg på en rosa sky! Og alt takket være DEG! Dere som leser bloggen min hver eneste dag, liker innlegg, kommenterer, deler fra deres liv og henger med på reisen til den lille familien vår. Og til deg vil jeg bare si takk. Tusen tusen hjertelig takk!!

Men vi er ikke helt i mål enda, for det er nå den virkelige konkurransen begynner. Det er nå stemmene gjelder som aldri før, det er nå det skal gjøres. For det siste jeg ønsker er en reprise på det som skjedde i fjor…

 

Les hele innlegget: Dagen derpå – Vixen 2014

 

Så, hvis du har 2 sekunder å avse ville jeg vært deg evig takknemlig om du kunne klikket deg inn på en eller flere av linkene under og lagt igjen en stemme. Under hver kategori følger en ydmyk, liten tale til hvorfor jeg synes du skal stemme på meg 😉
 

Årets blogger

Herregud, bare å bli nominert i denne kategorien er en ære større enn jeg kan forestille meg! Å skulle vinne er langt langt utenfor fatteevne, men fasan heller, det er lov å drømme 🙂

Årets gullpenn

Jeg må innrømme at jeg sikler VELDIG på gullpennen. Denne prisen er i motsetning til alle andre, kun basert på tekst. Prisen er aldri delt ut tidligere og skal gå til en blogger som skriver unikt, kreativt, inspirerende og underholdende. Hvis du mener det er meg, stem i vei 🙂 (et lite ordrim der, bare for å styrke kandidaturet, hihi).

Årets bloggbusiness

Wow, så kult at dette er en kategori! I løpet av det siste året har jeg blant annet gitt ut bok og blitt første og eneste mann i historien til å karre meg opp på inntektstoppen blant norske bloggere, Jeg har stiftet AS, startet en rykende fersk Podcast med frua og er så vidt jeg vet den eneste mannen som lever utelukkende av blogging.

 

Men okei, nå må jeg løpe! Jeg klarer rett og slett ikke å sitte stille lenger, så nå må jeg ned i stua for å feire og danse og juble og sprette. Dette skal feires, så i kveld blir det tacofredag, for å si det mildt! 🙂 Yiiiha!

 

Apedans

 

/ High five og tusen tusen takk!

* Følg Vixenhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg