Den fantastiske høsten

Høsten er årets kanskje mest fotogene sesong og akkurat nå er den helt fantastisk!

Det er kanskje litt gæmlis, men jeg kjenner at jeg koser meg skikkelig med å gå ute og se fargespillet i all sin prakt. Blader i grønt, gult og rødt som baser seg i den skarpe høstsolen på en seng av blå himmel. Og nå som jeg har fått meg briller kan jeg nyte det mer enn på mange år 😉

Men det er ikke lenge det er så flott som nå og derfor gjelder det å løpe ut mens været enda er fint og naturen poserer med trutmunn og kløft. Så i går slang jeg kameraet over skulderen og løp ut i Bøkeskogen, Larviks juvel, for å prøve å knipse litt høstmagi.

Jeg må ærlig innrømme at det er så utrolig fint ute for tiden at jeg synes det er vanskelig å yte naturen rettferd, men med litt rare vinkler og artige objektiver er det jo et og annet man kan få til likevel. Så velkommen til min egne lille høstutstilling. Kos deg 🙂

 

Morgengry.

 

Gamle trær og kjærlighet ruster aldri <3

 

Svimlende forelskelse.

 

Ensomhet.

 

Fremtidsutsikter.

 

Nøtt eller sannhet?

 

Håp, tro og farer.

 

Fargespill og kjærlighet (mitt favorittbilde, thihi).

 

P.S. Hvis du også liker høstens fantastiske farger, er det nå du skal finne frem kamera og tursko, for nå den er aller best. Snart er det vinter og da kan det være fint å ha noen fargerike bilder å varme seg på 🙂

/ God søndag!

* Følg Høsthjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg