Monstermorgen

I dag ønsker jeg å dele et fantastisk lite verk av Trygve Skaug.

Jeg elsker når en tekst fanger essensen i noe man kjenner seg så godt igjen i med bare noen få ord. Det er poesi, det!

… for vi kan vel alle i større eller mindre grad kjenne oss igjen i denne teksten – eller? 😉

 

MONSTER / MORGEN (av Trygve Skaug)

Kan

alle være stille

kaffen være sterk nok

timen gå meg forbi

jeg få være litt i min

egen etasje

bare jeg

og min dårlige ånde

For jeg forvandles til

et menneske

når jeg er klar

 

 

/ Del med morgentrøtte monstervenner 😉

* Følg Kaffehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg