Videoblogg: Sparkesykkel 4 life

I fjor kjøpte jeg meg GoPro-kamera. Det har jeg brukt én gang. Jeg har mange ganger tenkt at jeg bare burde solgt det på nettet, for jeg lever jo ikke akkurat noe “GoPro-liv”. Det er liksom forbeholdt adrenalinjunkies som risikerer liv og lemmer på daglig basis. Ekstremsport, eventyr, red bull og fester – den greia der. Og det er liksom ikke helt der jeg er i livet akkurat nå 😉

Men i helgen skjedde det noe rart. For mens jeg ryddet i garasjen fant jeg plutselig min gamle sparkesykkel som jeg brukte da jeg var sånn kul, hipp Oslokis. Og hvilken perfekt timing at plutten er helt hektet på sparkesykkel for tiden, for plutselig hadde vi en felles hobby! Så nå sparker vi rundt så ofte vi kan. Vi lufter hunden på sparkesykkel, tar syklene til butikken, tar med syklene i skogen, ja litt overalt.

Og så slo det meg: Hei vent nå litt… Kanskje jeg endelig(!) kan få bruk for GoPro-kameraet likevel? For hvem har vel sagt at en sparketur rundt blokka ikke kan bli bra tv? Kanskje vi kan lage noe coolt ut av dette, bare vi to gutta?

Så da spant vi på oss hjelmer og sykler og feis i vei.

Bra tv eller ei – vi hadde det helt rått, og nå er jeg minst like hektet på sparkesykkel som ham 😉

Og resultatet ser du her:

 

 

/ Go large or go home 😉

* Følg Ekstremsporthjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg