Hvilken norsk blogger er du?

Diva eller medmenneske – hvem er jeg egentlig?

Kom over testen “Hvilken norsk blogger er du?” på facebook i går og ble selvfølgelig umiddelbart nysgjerrig. Hvilken norsk blogger er jeg?

 

 

Hadde ikke regnet med at jeg selv skulle dukke opp som et alternativ og riktignok, etter flere besvarte spørsmål og en dypere analyse kom testen frem til følgende:

Du er: Kristin Gjelsvik aka Styleconnection!

Du er ærlig, direkte og åpenhjertig. Du tør å si det du mener og stå for det du tror på. Du bryr deg om mote og sminke, men er ikke overfladisk. Du er opptatt av å kjempe for likestilling og for at alle kvinner skal føle seg komfortabel i egen kropp!

styleconnection.blogg.no

 

Haha! Nei dæven. Lite visste jeg at bak dette litt slitte, mannlige ytre, gjemmer det seg en brautende bergenser med sans for fashion og farger. Ja ja, helt greit det, Kristin er cool som katten, meeeen det fikk meg til å lure: Hvis hun tar testen… får hun opp meg da? I så fall vet jeg ikke hvem som blir mest overrasket 😉

Skulle likt å sett ansiktet hennes når dommen ble klar…

Du er: Pappahjerte!

Du er rufsete, myk og gubbete. Du snakker veldig (strek under veldig) mye om barna dine og fint lite annet. Du bryr deg mest om varme bad og bleiepriser. Du er opptatt av å kjempe for lovpålagt tacofredag og for at alle skal føle seg komfortabel i joggebukse.

 

 

/ Hvilken norsk blogger er du?

* Følg Kristinhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg