Mindre stress, mer kjøkkenkos

Slik gir du tidsklemma et velfortjent tupp i ræva og få mer tid til kjøkkenkos 🙂

/ sponset innlegg

Hele familien i arbeid 🙂

 

For noen uker siden skrev jeg et innlegg om at vi hadde prøvd Adams Matkasse. Nå har det gått noen uker til og jeg må bare si at jeg rett og slett elsker det! Jeg har for lengst satt opp bestillinger til langt over nyttår og nå gleder jeg meg til å prøve hele sortimentet av ulike matkasser.

Så langt har vi bare “safet” med Barnekassen, der maten er spesialtilpasset barnefamilier, men Adam kan også by på: Originalkassen, Ekspresskassen, Fri-for-kassen og den kliss nye Sunn & Lett-kassen.

Matkassen kommer levert på døra hver eneste mandag og det er alltid like spennende å åpne boksen for å se hva som ligger på lur. Til nå har vi spist som konger stort sett hver eneste dag og kommet over flere nye favoritter, slik som “Barnas beste brokkoli- og skinkegrateng” som sto til en sekser på terningen fra samtlige. Du vet det er bra når selv en kresen 3-åring gofler innpå 😉

 

Sulten much?

 

Barnas beste brokkoli- og skinkegrateng 🙂

 

Men gode råvarer, deilige smaker og lekre retter er faktisk ikke det jeg har tenkt til å prate om i dag, for noe av det jeg liker aller best ved Adams Matkasse er all tiden jeg sparer på å ikke måtte gjøre ting jeg hater. For som småbarnsforeldre føles det som at man alltid henger minst en time på etterskudd, så å kunne kutte ut et par tidkrevende og dørgende kjedelige arbeidsoppgaver er som musikk i mine ører.

Så her skal du få fem gode grunner til å elske Adam, utelukkende basert på tidsbesparelse:

 

1. Spar tid på å finne matretter

Det høres så spennende ut å sette av tid til å lete gjennom kokebøker og nettsider i jakt på nye oppskrifter, men hvor ofte gjør man egentlig det? Jeg klarer i hvert fall aldri å sette av tid til det, og ender heller opp med den samme gamme tralten. Tacofredagen er jo bænkers, men bortsett fra det er det glissent.

Da er det jo fint at Adam og hans magiske alver kan gjøre jobben for deg og sette opp en ukesmeny spesialtilpasset dine ønsker og behov.

 

2. Spar tid på å skrive handlelister

På min liste over “Topp 10 kjedelige arbeidsoppgaver” går denne inn på en klokkeklar førsteplass. Og det er foran sterke kandidater som “brette tøy” og “rive ost”. Jeg utstår det bare ikke, og bare tanken på at Adam tar hånd om dette for meg gir meg frysninger av glede.

 

3. Spar tid på å handle

Å handle er vel ok, så lenge man skal ha litt smått og pill. Å fylle kurven med ukeshandelen og måtte ha hjelp for å klare å dra den med seg gjennom butikken er noe veldig annet. Jeg vil heller løpe naken opp Karl Johan i en borat-bikini. Så når mandagen kommer og Adams Matkasse plutselig ringer på døra, må jeg gjøre alt jeg kan for å ikke omfavne leveringsmannen og susse ham på kinnet.

 

4. Spar tid på smarte oppskrifter

Sammen med maten leveres et nett lite oppskriftshefte med all informasjon man trenger og hvordan man komponerer dagens rett på 1-2-3. Middag lages jo gjerne med minst ett eller to barn hengende rundt beinet og da er det perfekt og tidseffektivt å bare kunne koble ut hjernen og jobbe systematisk med oppskriften som en robot. Domo arigato, Mr. Roboto.

 

5. Spar tid på skreddersydde matkasser

Adams Matkasse leverer en rekke ulike matkasser, alt ettersom hva man ønsker. For tiden kjører vi Barnekassen, som overraskende nok har vist seg å spare oss tid på at maten faller i smak på første forsøk og ikke blir sendt tilbake med krav om noe nytt, fordi fattern har bommet på saltmengden eller hatt for mye chili i maten. Igjen 😉

Det er også enkelt å bytte matkasse og justere valget av mat etter hva slags uke man har i vente. Mye å gjøre på jobben? Gå for Ekspresskassen. Litt rolig uke med litt bedre tid? Gå for Originalkassen. Blitt litt mye kake på jobb? Prøv Sunn & Lett-kassen 😉

 

Legg disse fem argumentene sammen og hva får du?

Mindre tid til stress og mas, mer tid til kjøkkenkos med familien 🙂

 

Ble det av den derre gratengen a? Påfyll?

 


A mor i full sving med kniver og oppskriftshefte. Resultatet? (se neste bilde)

 


Yum!

 

Adams Matkasse gir deg utsøkt, variert og spennende mat levert rett på døra med et smil. Det er ingen bindingstid og man kan enkelt bytte matkasse eller pause abonnementet. Gjør hverdagen lettere, mindre stressende og mer smakfull – prøv Adams Matkasse 🙂

 

TILBUD: 25 % rabatt OG gratis fruktkasse!

Akkurat nå får du 25 % rabatt på din første levering og en gratis fruktkasse med 4-5 kg frukt ved andre levering, når du bestiller Adams Matkasse via linken under.

Prøv da vel, du kommer til å digge det – det gjør i hvert fall vi!

-> Prøv en kasse fra Adams Matkasse!

 

/ Bon appetit!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg