Forhold tatt på kornet!

Det sies at et bilde kan si mer enn 1000 ord.

Og ja, bildet jeg fant på Instagram i dag fyller den rollen til fulle! Dette bildet tar stort sett alle forhold jeg kjenner til på kornet, og fikk meg til å ramle av stolen av latter!

 

(instagram: @friend_of_bae)

 

Det er noe med sittestillinga til frua i bilde nummer to som bare er helt.. perfekt. Noe sier meg at jeg kommer til å le godt av denne i lang lang tid 🙂

Hånda i været de som kjenner seg igjen. Kom så, ikke vær flau 😉

 

/Det er bare hverdagskjærlighet

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg