Oppdag høsten og vinn telefon!

Høsten er en perfekt tid for å gjøre nye oppdagelser, og akkurat nå kan det gjøre deg en kliss ny telefon rikere!

/sponset innlegg

 

Høsten er i anmarsj og helt på tampen av en middels sommer kan det føles litt bittert. Eller egentlig ikke, for høsten har jo så utrolig mye å by på! Enda er det varmt og godt i været, og nå har dessuten tiden kommet for en spennende aktivitet som ligger litt i navnet: Høsting!

Her i Vestfold er det ikke akkurat vondt om boltreplass for bønder, som igjen byr på herlige muligheter for tilflyttede byfolk som meg. For jeg kan finne utrolig stor glede i ting som kanskje er helt dagligdags for de som har bodd her siden tidenes morgen.

Så med ungdommelig overmot, engasjement og nysgjerrighet tok jeg en dag plutten under armen og la ut på oppdagelsesferd. Ut for å gjøre noe jeg aldri har gjort for, ut for å oppdage nye horisonter. Som stedvill innflytter var jeg ganske usikker på veien, men da er det jo fint med en telefon som fungerer helt utmerket som GPS. Ut på tur, på tide å pelle maiskolber!

 

You can run, but you can´t hide, mais!

 

Hmmm, mon tro om det er her? 😉

 

Let the pelling begin!

 

Det første som slo meg var at maisåkeren var helt utpella. Ikke en kolbe i sikte så langt øyet kunne se! Jeg følte meg lurt. Jaha, så halve Vestfold har vært her allerede og ribbet åkeren for hver eneste kolbe? Grådige hestpeiser.

Det var først da jeg gikk til nærmere inspeksjon at jeg innså at min kunnskap om mais var under enhver kritikk. For maiskolber vokser selvfølgelig ikke frem på toppen av planten, gul, frodig og ferdigkokt med smør på, men er å finne helt nederst på planten, godt kapslet inn og gjemt fra fare… Og når vi først fant ut det og fikk i gang pelle-/skrelleteknikken, var det bare å jobbe på til posen var full og gutta fornøyd.

 

Gotcha!

 

Maiskolbe – upella.

 

Maiskolbe – semipella.

 

Maiskolbe – good to go 🙂

 

Så må fangsten veies og betales 🙂

 

Med posen full av mais og store smil kom vi strålende fornøyd tilbake, og mens jeg orget med å koke mine første kolber, var det lillesnuppas tur til å oppdage noe nytt. For da pappa la telefonen på gulvet i et ubetenksomt sekund, hadde hun raskt fått seg ny favorittleke 😉

 

Kjentfolk, jo!

 

“Kul´n to sek, jeg skal bare legge til en ape på en snap”

 

Det er for øvrig ikke bare lillesnuppa som har oppdaget noe nytt og kult med fatterns telefon, for jeg har hatt min Huawei P8 en god stund nå og oppdaget mange kule, nye funksjoner! Blant annet en helt egen tidsforløp/timelapse-modus, som gjør at man kan filme i superfortfilm! Kjempekult om man for eksempel ønsker å filme en solnedgang, en kjøretur med bil eller lage sin helt egen miks av rariteter og sette det sammen til noe morsomt og rart. Slik som dette:

 

 

En annen snedig ting med Huawei P8 er at den har en egen innebygd app som lar deg optimere telefonen på et blunk! La appen rydde i gamle arkiver og slette unødvendige filer, så blir telefonen kvikk, rask og god som ny på null komma svisj.

Også har den FM-radio, og det var alt min egen far trengte å høre før han lynraskt gikk til anskaffelse. Haha!

 

Nei fydda, her må noe gjøres.

 

Se der ja, tipp topp stand! Og i tillegg mange andre smarte funksjoner for maksimal ytelse og hastighet.

 

Men si meg… har DU lyst på en kliss ny telefon med bøttevis av smarte funksjoner? Vel, da er dette din lykkedag!

 

VINN EN KLISS NY HUAWEI P8!!

I samarbeid med Huawei har jeg vært så heldig at jeg får lov til å dele ut deres nye flaggskip: En kliss ny Huawei P8! Dette er et råskinn av en telefon som utkonkurrerer mange av konkurrentene sine, men som fortsatt bare koster en brøkdel av prisen. Smarte funksjoner, lynrask og et lekkert design – Huawei P8 er en sikker vinner.  Så, hva skal du gjøre for å delta? Enkelt!

Nå har jeg vært ute og oppdaget at mais ikke vokser på toppen av planten, nå er det DIN tur til å oppdage noe:

  • Legg ut på oppdrag!
  • Det trenger ikke være noe stort, kan være hva som helst, egentlig:
    • Kanskje har du aldri fisket makrell?
    • Kanskje har du aldri klatret i et tre?
    • Kanskje har du aldri smakt kaviar på tube?
  • Hva enn det er: Gå ut og oppdag!
  • Så tar du bilde av det, legger det på instagram og tagger med #oppdragoppdag og #huawei
  • Easy peasy, da er du med!
    • Når du først er inne på Instagram, sjekk gjerne ut: @huawei_norway

Vinner trekkes i løpet av en ukes tid. Vinneren kontaktes direkte og kan glede seg til å gå høsten og spennende nye oppdagelser i møte med en kliss ny Huawei P8!

 

Kommer snart fattern, but first… #selfie

 

/ Lykke til og husk: #oppdragoppdag #huawei

–> Sjekk ut Huawei på Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg