Kaffe, mat og kjærlighet

I dag hadde jeg endelig gleden av å dra på romantisk date med en helt ny dame 🙂

Jeg skjønte det tidlig, som om det lå litt i luften. Roen i rommet, stemningen rundt bordet – dette kom til å bli bra. Mens vi satt der og småpratet ble jeg sittende og tenke, drømme meg vekk i kosen.

 

Jeg ser på deg, du ser på meg.

Jeg smiler med hjertet og du smiler tilbake.

Vi vet det begge – det er kjærlighet det her.

 

Og det er da du vet at du er på en bra date. Når alt går bedre enn forventet. Maten er god, kaffen er varm og stemningen står i taket. Praten flyter, blikkene veksles og magen fylles av sommerfugler.

Det begynner å bli noen år siden jeg var på min forrige date med en dame, men denne skriver seg rett inn i historiebøkene som en av de beste.

Og da Christina kom tassende ned en drøy times tid senere hadde vi hatt vår beste frokost noensinne.

Bare lillesnupp og meg 🙂

 


Mums og mys.

 

Tittei! 🙂

 

/ Takk for maten <3

* Følg Frokosthjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg