Vinn et prikkfritt fjes!

Kunne du tenkt deg et makaløst fjes, fritt for svarte prikker? I så fall, heng med på konkurranse!

/ sponset konkurranse

 

La meg først bare hoppe rett ut i det og innrømme at når det kommer til sminke og skjønnhetsprodukter er jeg på dypt vann. Jeg har aldri brukt annet enn kanskje en bodylotion i ansiktet, spenol i håret og aftersun på skuldrene, men der går grensa. Mer enn det blir litt i overkant for en mann som meg, for på akkurat sånt er jeg ganske gammeldags.

Jeg bruker ikke sminke, selv ikke på den mest festete fest. Det lengste jeg kan strekke meg er å dra frem den virkelig dyre hårvoksen, men da bør best noen ha stått fremfor en prest.

Men veldig lenge har jeg hatt et oppriktig ønske om å prøve noe som normalt sett ligger et lite stykke utenfor komfortsonen til en mann med hår på kassa, nemlig ansiktsmaske. Spesifikt en som går løs på sånne svarte prikker. Jeg vet at man egentlig kaller det hu… huuuu…dormer (yæk!), men jeg får meg liksom ikke til å si det 😉 #fisefin

Så da jeg fikk mulighet til å prøve Jolie Visage Blackhead Remover fra LuxusHair kastet jeg meg umiddelbart over muligheten. For selv om jeg ikke er spesielt forfengelig, begynner det å bli noen år jeg har gått og irritert meg over de svarte prikkene på nesa, så endelig fikk jeg unnskyldningen jeg trengte for å gå til anskaffelse av en peel-of-ansiktsmaske og gi det et forsøk.

Så med ungdommelig overmot gikk jeg løs på oppgaven, som skulle vise seg å være enkel som 1-2-3-4.

 

Slik virker Jolie Visage Blackhead Remover:

  1. Rens huden med lunkent/varmt vann.

 

  1. Påfør passende mengde av masken til det området du ønsker å fjerne hudormer, kviser eller rense porer. (wiii, føles som å smøre seg inn med sjokoladesaus!)

 

(P.S. Det holder med utsatte områder, f.eks nesa og panna, men det tok av litt et sekund der.. hehe)

 

  1. La masken være på i 15-20 minutter. Når masken er tørket, start nederst og dra den forsiktig av.

 

 

  1. Skyll området med rent lunkent/varmt vann og avslutt gjerne med en mild fuktighetskrem.

 

Og vipps har du et prikkfritt og vakkert ansikt, akkurat som meg 😉

Har prøvd denne masken et par ganger nå og må bare at jeg er superfornøyd! Og det kan du bli også, for nå kjører vi i gang med konkurranse!

 

VINN JOLIE VISAGE BLACKHEAD REMOVER

Er du også over middels lei svarte prikker på næsa, kviser eller uren hud? Bli med i trekningen av et prikkfritt fjes! Tre vinnere stikker av med hver sin flaske Jolie Visage Blackhead Remover til en verdi av 299,-

Alt du trenger er å svare riktig på følgende spørsmål:

Hvilken farge er det på ansiktsmasken Jolie Visage Blackhead Remover?

  1. Signalrød
  2. Gusjegrønn
  3. Laksrosa
  4. Svart

 

Legg igjen svar og e-postadresse(!) i kommentarfeltet, så er du med i trekningen. Tre heldige vinnere trekkes i løpet av uken.

Inntil da: Stay prikkfri, stay fab 😉

 

 

 

/ Lykke til!

Gjør som 42 000 andre –> sjekk ut LuxusHair på Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg