Når menn møtes

Spill, snacks og småprat om kvinnfolk – kan det bli bedre?

/ sponset av Polly

 

Som travel småbarnsfattern er det ikke ofte jeg verken har tid eller tar meg tid til å ta fri fra familien. Men en kveld i blant må man bare. Kan jo ikke bare sitte hjemme og prate med frua om bleiepriser heller. Må komme seg ut og gjøre andre ting, se andre folk og prate om noe annet. Ellers blir man romlei, gal og huggærn.

Og til sånne kvelder passer det perfekt å benke seg ned i en sofa og se en film, spille poker eller fiske frem et videospill. Det kan være hva som helst egentlig, så lenge det er noe karslig som kan oppta kroppen mens praten går.

Gjerne noe hjernedødt som kan holde kroppen opptatt mens kjeften går på lavt turtall. Det handler mest om å henge ut, ikke sette verdensrekord i antall ord vekslet.

Og til dette er det få ting som passer bedre enn FIFA. Jeg elsker FIFA!

 

Cracovia mot City? Fritt for å velge først 😉

 

Min kjærlighet til FIFA er egentlig litt underlig, med tanke på at jeg synes fotball er gørrkjedelig! Mange ganger har jeg prøvd å se en hel kamp, men etter ca. 14 minutter ser jeg på klokken og tenker:

– “Å herregud, skal jeg sitte her i godt over en time til? Pluss pause?! Hjælp!”

Nei, da går jeg mye heller for videospillvarianten i kombinasjon med småprat om kvinnfolk, tilbygg og fiskeplasser.

Og til slike kvelder passer det perfekt med dertil egnet snacks i bollen.

 

Spill, snacks og småprat – perfekt.

 

Polly Ovnsristet er utsøkte, smakfulle nøtter, ristet i ovn, helt uten olje. Dette gir sunnere og sprøere nøtter som smaker helt nydelig! Polly Ovnsristet kommer i fire ulike varianter: Mandler, Nøttemiks, Cashew og Nøttemiks med frukt.

Alle de fire variantene er kjempegode og perfekte snacks når man er fysen og småsulten. Men jeg må få lov til å trekke frem Ovnsristet Mandler som en personlig favoritt. Det er noe med smaken på mandlene i kombinasjon med krydderet. De er helt magiske!

Har du først åpnet posen er det helt 100 % umulig å stoppe før du sitter og slikker saltet fra innsiden av posen. Prøv selv, jeg lover.

 

Seriøst, disse mandlene er farlig gode! #omnomnom

 

Og vipps var det tomt, gitt!

 

Polly Ovnsristet fås kjøpt i de aller fleste butikker og anbefales varmt til neste gang du er litt småsulten eller fyser på en sprø og smakfull snack.

Eller får juling i FIFA…

 

Gjett hvem som akkurat har sluppet inn en avgjørende straffe…

 

Polly Ovnsristet – for smakens skyld

 

P.S. Bare så det er sagt: Alle Polly-produkter er fri for palmeolje.

 

/ Løp og kjøp, lille ekorn!

* Sjekk ut Polly på nett*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg