Spis frokost som en blogger

Mens jeg satt der og klamret meg til dagens første kaffekopp, brukte jeg en ledig hånd til å scrolle meg gjennom Instagram.

Og der dukket det opp et bilde tatt av ikke helt ukjente Caroline Berg Eriksen. Hun hadde bare knipset et raskt lite blinkskudd av dagens frokosttallerken og den så slik ut..

 

(foto: Caroline Berg Eriksen)

I mitt stille sinn tenkte jeg:

– “Oj dæven steike, det der så fæncy ut! Ikke rart at folk lar seg inspirere av hu der.”

Og så slo det meg:

– “Hei, vent nå litt. Hun er blogger, jeg er blogger. Hun spiser frokost, jeg spiser frokost. Hun har lagt ut bilde av frokosten sin, jeg vil legge ut et bilde av frokosten min!”

Det kan jo være artig for folk å se hvordan vi bloggere spiser frokost, for det er jo ikke bare Caroline som liker å ordne til litt ekstra til frokost.

Så da gjorde jeg det.

Og slik ble det…

 

#livingthedream

 

Etter at jeg satt de to bildene ved siden av hverandre kunne jeg ikke unngå å legge merke til at hennes bilde så en anelse bedre ut enn mitt.

En rask evaluering viste hvor det kan ha gått galt, bare sånn til neste gang.

 

 

Ok, så ser det kanskje ikke så fæncy ut, men det er #nofilter da 😉

 

/ Forskjell på folk, si.

* Følg Frokosthjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg