Det spirer og gror

Med sommeren spretter blomster og bær frem som svensker langs norske bardisker.

Jeg glemmer helt å tenke på det resten av året, men når det spirer og gror i hagen vår, ja da gjør det noe med humøret. Noe veldig bra. Det er noe utrolig trivelig med å se blomster som strekker seg mot solen og urter, bær og bønner som springer frem fra vinterdvalen for å skape god stemning 🙂

Men bare så det er sagt (og fordi frua tvinger meg til å skrive det): “Grunnen til at det spirer og gror hos oss er fordi DU ikke har vanningsansvar” – Christina, 2015.

Så da vet du det 😉

 

Jollbæl!!

 

Tomatbaby

 

Hun elsker meg, hun elsker meg ikke..

 


Bønnebaby på gang

 

Tomat in ze making!

 


Whole lotta fotosyntese goin´ on

 


Spjåkete bønneblomst

 

Nydelig blomst, men husker ikke helt hva den heter..

 

..ikke denne heller.

 

..eller denne.

 

Men denne lille blomsten husker jeg <3

 

/ God sommerfreddan!

* Følg Blomsterhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg