Fantastisk overraskelse i posten!

I går skjedde det noe utrolig uventet og hyggelig.

For mens jeg satt med kaffekoppen og knatret i vei på tastaturet, ringte det plutselig på døra. Jeg åpnet og der sto postmannen. I armene holdt han en stooor pakke. Jaha, hva er nå dette?

Inni pakken var det mange små pakker til både meg og frua og plutten og fersken OG jaggu også til Teo!

 

Wiii, pakker!

 

Viser seg at frua, som etter hvert har fått en ganske stor fanskare både på Instagram og Snapchat, har chattet med en av sine snapfølgere om en saltpastill hun elsker som er på vei ut av produksjon.

Og vipps så sto det en hel drøss av dem på døra! Sammen med pastillene lå et knippe andre små gaver, sirlig pakket inn enkeltvis, surret sammen med bånd og håndlagde kort. Og jeg fikk sjokolade! Hosianna!

 

Daaaaaa <3

 

På sånne dager er det lett å elske jobben sin.

Selv om det jo teknisk sett var frua sin fortjeneste da.

Så, okei da, på en sånn dag er det vel ganske lett å elske frua også.

Jeg mener: Gratis sjokolade liksom, hva gir du meg? 🙂

 

Cheers, Dan the man! 🙂

 

/ High five til deg, kjære pastill- og sjokoladesender. Du vet hvem du er 😉

* Følg Pakkehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg