Snart pappaperm!

Folkens, om bare få uker går jeg ut i pappaperm!

Etter snart åtte måneder med pupp og mammakos er det på tide å rive seg løs fra puppen og komme seg over i fatterns ventende armer. På tide å fylle på med litt maskuline impulser også.

Tiden der lillesnupp lærer om strikking av mor går mot en ende og endelig skal jeg få muligheten til å farge barnet og forme henne som jeg vil.

 

 

Takket være en fin dialog med vår alles NAV har jeg fått et gradert uttak over 20 uker og vil derfor være 50 % i jobb, 50 % i perm frem til den første snøen legger seg.

Det betyr at jeg i det kommende lille halvåret fortsatt vil være aktiv på bloggen og føre bloggen som best jeg kan, men bruke mer tid ute på vift med lillesnupp enn foran tastaturet. Dette vil nok bety litt lengre behandlingstid på e-poster og litt flere skrivefeil, men jeg tenker først og fremst at pappapermen skal bli en berikelse for dere leserne.

Jeg ønsker å rapportere daglig fra hvordan pappapermen brukes, hva vi finner på og hvordan det egentlig går med en far som for første gang er ute i en skikkelig pappaperm.

Sist gang jeg hadde perm ble den nemlig avbrutt etter kort tid pga jobbytte etc, så denne gangen ser jeg frem mot en laaang pappaperm med mye moro.

Spørsmålet er bare: Hva gjør man? Hvor drar man? Kafé? På langtur?

I førsteomgang tenker jeg at det virker veldig naturlig å starte med et skikkelig Seinfeld-maraton for å sikre de kulturelle verdiene og deretter saumfare kommunen i jakt på byggeplasser med store anleggsmaskiner som vi begge kan se på med store øyne.

Men deretter er jeg blank.

Så er spørsmålet: Hva synes du jeg burde gjøre i pappapermen?

Har du tips – sleng igjen en kommentar. Alle tips mottas med takk! Både for aktiviteter i hverdagen og andre forslag.

Vi er klar for alt og vil selvfølgelig følge opp så mange tips vi klarer 🙂

 

/ Hvordan skal dette gå??

* Følg Pappapermhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg