Gjenkjennelig matteproblem

Hahaha, denne må dere bare se!

Jeg antar at videoen treffer enda bedre på dere som har barn som er noen år eldre enn mine, men allerede nå merker jeg at gjenkjennelsesfaktoren er høy.

Plutten er nemlig såvidt i gang med sine første matteoppgaver og denne videoen belyser på en helt perfekt måte hvordan det er å prøve å lære bort noe komplisert til noen som ikke er helt mottakelig enda 🙂

Til info: Videoen består av en helt vanlig samtale mellom to barn som man senere har lagt på en video til. Resultatet er hysterisk!

Enjoy!

 

 

Dakkar, det er ikke vanskelig å se frustrasjonen i øynene til eleven her.

Ikke læreren heller forsåvidt, hehe.

Nå vet jeg hvordan lærerne mine hadde det på barneskolen 😉

.. og ungdomsskolen. Og egentlig alltid.

 

/ 6-1=1

* Følg Mattehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg