Jeg har laget reklamefilm!

/ Annonse

Yes, du leste riktig, jeg har egenhendig laget min aller første reklamefilm!

Okei okei, la oss ikke få forventningene helt opp i taket her, for resultatet er selvfølgelig superkleint og amatørmessig til beinet.

Men like fullt: Det er en reklamefilm. Laget av meg. Manus, filming, klipping, voice-over og skuespill = bare meg. Alene.

Så derfor, uten videre bortforklaringer og tullprat, her kjem ho.

Snurr film!

 

 

Filmen er produsert i forbindelse med lanseringen av Jordan Vaskerull: Supersmarte engangskluter for oss med klutenallergi.

Du visste kanskje ikke at jeg lider av klutenallergi? Å jo da!

Dette innebærer blant annet et sterkt hatforhold til sure kluter. Jeg utstår dem rett og slett ikke!

 

Kom igjen a mann, gi meg ei litta skje eller kniv å sutte på! #uææh #klutenallergi

 

Jeg er ingen stormester på kjøkkenrengjøring altså, men å dra over benker og bord med en klut som lukter gjenglemt treningstøy byr meg sterkt i mot.

Derfor er jeg mildt sagt glad for at jeg endelig har Jordan Vaskerull!

 

Også så raff dispenser a gitt!

 

Jordan Vaskerull inneholder intet mindre enn 100 biologisk nedbrytbare engangskluter pr. rull.

Klutene har en deilig frisk duft og lar deg raskt sveipe over alle flater som trenger en rask sveip.

Kaffeflekker, matrester, yoghurtsøl – med Jordan Vaskerull blir du raskt kvitt sølet uten å legge igjen den kjipe eimen av en sur vaskeklut.

 

Jasså, lille flekk? You shall not pass!

 

Sliter du også med Klutenallergi? Vel vel, da er dette din store sjanse!

 

KONKURRANSE!

Vinn en Jordan Vaskerull-dispenser i valgfri farge – rød, hvit eller svart!

Alt du trenger å gjøre er dette:

  • Legg igjen en kommentar med hvilken farge du ønsker på dispenseren, så er du med i trekningen!
  • OBS: Husk mailadresse, slik at jeg får kontaktet deg!
  • Du kan også konkurrere via Instagram, ved å legge ut et bilde av din sure vaskeklut som gir deg klutenallergi og tagge bildet med #klutenallergi.

Vinnere trekkes og kontaktes direkte om en uke.

 

Se etter Jordan Vaskerull i butikken – kjøkkenet vil takke deg 😉

 

Bli kvitt din klutenallergi – Prøv Jordan Vaskerull

/ Lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg