Bæsjeturisten

Her gjør jeg alt jeg kan for å skli ubemerket inn i folkemengden og bli akseptert som en av de lokale.

Jeg sitter med min lille “lett å lære spansk”-app på kveldene, jeg hilser og prøver å betale for meg på spansk, jeg unngår å bruke strandsandaler, jeg sender spanske vibber og gjør i det hele tatt alt jeg kan for å virke så spansk som mulig.

Helt nonchalant triller jeg gatelangs og later som at alt jeg ser bare er helt hverdagslig.

Ingenting å skrive hjem om dette..

 

Bare en heeelt vanlig spanjol på tur..

 

Men hva hjelper det når vi er ute på trilletur og Christina plutselig blir borte, inntil jeg snur meg rundt og får se dette:

 

Wiiii, en morsom hundebæsj!

 

Snakk om å rive ned fasaden! Og hva er det som skjer her egentlig? Se på det smilet!

Tenk om noen satt og så på dette, kva kan de ha tenkt?

– “Okei, greit at turistene kommer hit og krever svenske kjøttboller på stranda og går rundt med sokker i sandalene og oppfører seg som brisne apekatter … Men dette? Bilder av hundebæsj?! Hvaiallverdenerdetsomforegår?!”

 

/ Ikke helt lokal enda

* Følg Turisthjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg