Norges billigste handlegate

/ skrevet i samarbeid med Norwegian Outlet

En ting som har slått meg etter at jeg ble fattern er hvor utrolig mye klær som går med til de små tasseladdene.

Små babyer trenger ørten reserveskift og vokser ut av klærne raskere enn man rekker å brette dem på plass i skapet, mens eldre barn trenger klær for alle anledninger og da mener jeg virkelig alle.

Regnvær, finvær, kaldt, varmt, inne, ute, nattøy, underklær, overklær, penklær etc. Og i tillegg skal man gjerne ha et ekstra sett i bakhånd og selvfølgelig en nærmest komplett garderobe i beredskap i barnehagen.

Det blir mange plagg det! Og der kommer en annen livserfaring inn også: Mange plagg blir mange penger. Fryktelig mange penger. Spesielt når småttisene kan finne på å vokse ut av et plagg nærmest før de har rukket å bruke det.

Sånt kan være litt surt, for man har jo lyst til å kjøpe fine klær til barna i blant. Jeg er vel egentlig sånn når det kommer til klær til meg selv også: Jeg har lyst på noe fint, men ikke så fryktelig lysten på å betale det hvite ut av øyet heller.

Derfor har jeg blitt veldig glad i Norwegian Outlet – Norges eneste merkevareby med kjente kvalitetsmerker i over 40 merkevarebutikker!

Aldri vært i en merkevareby før? Bli med på guidet rundtur med Kathrine Sørland 🙂

 

 

Norwegian Outlet ligger i Vestby, en liten halvtimes kjøretur sør-øst for Oslo. Her får du knallfine merkeklær for hele familien, dresser, sko, kjøkkenutstyr, bøker og mye mer til 30-70 % rabatt!

Og det passer perfekt for en distré småbarnsfattern som gjerne skal hanke inn både klær til seg selv, noe fint til frua og klær til barna, alt på ett brett og gjerne ikke altfor dyrt.

Så i forrige uke tok jeg plutten under armen og tøffet i vei til Vestby på shopping!

 

Falt for denne og tar en råsjanse på at frua godkjenner 😉

 


Ny bok i favorittserien? Score!



Noe nytt og råflott til kjøkkenet, mon tro?


Eller kanskje en bursdagspresang til frua?

 

Etter at begge barna hadde fått seg ny finstas var det jaggu en slant igjen til mor og far også, så da ble det klær på mor mens pappa … Vel, i bokbutikken kom jeg over et parti bøker som skamløst sto og frøs på et tilbudsbord og det syntes jeg var for ille, så da tok jeg ansvar:

 

En hel stabel med boken “Pappahjerte”? La meg hjelpe dere med det …


3 for 2 hos Levi´s? Gratulerer med dagen, Christina!


I beit for en dress? Check it!

 

Hvis du aldri har besøkt Norwegian Outlet før kan jeg garantere deg en helt ny handleopplevelse! Her finner du som sagt over 40 butikker med sterkt rabatterte priser og gode muligheter for å gjøre virkelig store kupp!

De har selvfølgelig også flere spisesteder, et stort lekeområde og mer for en komplett handleopplevelse for voksne og barn.

 

Bare gå du fattern, blir her litt jeg. #gulltraktor

 

… når man trenger å kjøpe seg litt tid 😉


Godt fornøyd med dagens varp! #shoppeplutt

 

Så enten du leter etter noe nytt til deg selv, kjæresten, barna eller gaver til en god venninne:

Sjekk ut Norwegian Outlet!

/ Shop till you drop

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg