Eviiiiiiva España

Hurra for Norge, søttende mai og olje og alt det derre der – HEI!

 

 

Skulle gjerne skrevet side opp og side ned med nasjonaldagsfloskler, men i skrivende stund er det tre timer til avreise, fattern har enda ikke begynt å pakke kofferten, kaffen står til kok, alt står egentlig på hodet, så nå brenner det egentlig ganske greit på dassen her.

Jepp, det stemmer, vi skal på ferie! Å herre jemini ved Odins skjegg og Tor med drillen, som jeg gleder meg til å slenge passet i snippesken og komme seg til varmere strøk. Ferie. Bare ordet gir meg frysninger.

Og jeg vet hva du tenker, men frykt ikke kjære du, jeg har ikke tenkt til å forlate deg. Selvfølgelig skal du få være med til Spania! Turen går til muttern og fatterns feriehus og der skal vi kose oss de neste ukene, bare du, jeg og resten av familien.

Så er hus og bikkje overlatt til svigers og Norge lagt på hylla bare for en liten stund. Nå venter bading, solsleiking, is og alt det der. Skal bli fint det nå.

Lukter litt landsforræderi å forlate skuta på selve nasjonaldagen, men vi har allerede gått i barnetoget, spist pølser og ropt hurra 587 ganger, så da får det værra greit.

Men nå må jeg suse! Den kofferten ser dessverre ikke ut til å pakke seg selv og med mindre jeg begynner snart kommer frua til å kaste passet mitt på peisen. Og bare for at du ikke skal tro at jeg farer med løsprat, byr jeg på følgende bildebevis:

 

Gooood tid. Det ordner seg 😉

 

Så husj med seg nå, så sees vi igjen om ikke så altfor lenge, neddynget i paella, solkrem og cerveza (sin alcohol) 😉

Gratulerer med dagen, heia Norge, hola España og hipp hurra for pølsefar!

 

/ Hipp hipp

* Følg Reisehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg