Krevende kunde

I går skulle vi bare kose oss med en liten matbit nede i byen i forbindelse med svigerfatterns bursdag.

Men mens vi satt der, dukket det opp en skikkelig krevende kunde. Jeg har sjeldent sett makan til masekjerring!

Vi prøvde å nyte en liten matbit i ro og mak, men hun ødela stemningen helt. Slo i disken, ropte ut så hele lokalet hørte det og oppførte seg som et barn!

Jeg var først helt sjokkert og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg, men så gikk det ikke så altfor lang tid før jeg innså hva som var galt.

Hun var sikkert bare skikkelig sulten og det kan jeg forstå. Hele bordet var jo fullt av deilige fristelser.

Og jeg mener: Før eller siden man jo bli lei av puppen.

 

 

/ God mandag! 🙂

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg