I mine sko

Jeg elsker at du hører på meg, for det er ikke noe jeg tar for gitt lenger.

Du har din egen vilje nå og noen ganger er du så uenig at det steiler helt. Vi kommer ikke til enighet og det hele ender i streik.

Derfor blir jeg så glad når du faktisk hører på meg, men du trenger ikke ta alt jeg sier for god fisk da.

Jeg vet det kan være vanskelig å forstå, men da jeg sa “En dag, min sønn, skal du gå i mine sko” mente jeg det ikke bokstavelig …

 

92 i beina, 45 i sko

 

Men du får så absolutt for forsøket 🙂

* Følg Skohjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg