Kvalitetstid for foreldre

I en travel hverdag som småbarnsforeldre er det lett å glemme å sette av tid til seg selv. Altså rett og slett sette barn, mann/kone og resten av verden på pause og bare ta seg noen minutter for seg selv.

/ sponset innlegg

Jeg tror det er utrolig viktig for at kroppen skal klare å lade seg opp og fungere optimalt, for uten en liten restart en gang i blant kan det fort bli varmt under topplokket.

Så er det selvfølgelig opp til enhver å selv definere hva som kan kalles kvalitetstid. For noen er det kanskje å luke litt i hagen, slenge på seg truger og begi seg opp en snødekt fjelltopp eller kanskje strikke litt foran tv-en.

Jeg setter faktisk av tid til kvalitetstid alene en gang i blant, men her er det utrolig stor forskjell på teori og praksis i gjennomføringen.

For jeg skulle så gjerne likt å si at jeg selvfølgelig tar meg tid til lange avbrekk der jeg ligger og koser meg på sofaen med en kopp nytrukket te, et passende magasin og en forførende sjokoladebit. Jeg skulle veldig gjerne likt at det var slik:

 

Du och jag, min kloke ugle. Vi har det fint vi.

 

Eller at jeg smugleser litt mens jeg mediterer i en sirkel av aromalys og er i ett med verden, zen med universet og på hils med delfinene, litt sånn som dette:

 

Oooohmmmmmm

 

… men det er ikke sånn vettu. Med to små barn i hus er dette det beste jeg får til:

 

T´øyeblikk, kommer snart! Typ..


Men jeg tar det jeg får jeg. For doen er hellig, så mens frua er travelt opptatt med å holde begge barna i sjakk, unner jeg meg et par rolige minutter på potta for å lese med lave skuldre og god tid. Alle andre steder ville jeg blitt kjeppjaget ut for å bidra for lenge siden, men på tronen er jeg fredet.

For slike små avbrekk er det fint med litt lesestoff som byr på en god miks av smarte tips, underholdning og fine historier.

Foreldre & Barn er selvfølgelig en sikker vinner for oss småbarnsforeldre. Her får man alt man trenger for et lite hvileskjær i hverdagen: tips og triks, smakfulle oppskrifter, ny kunnskap, fine historier og gode produktanbefalinger. I det siste nummeret har de for eksempel en stor test av parkdresser og den kan være fin å få med seg før man legger ut på shopping.

 

Frosker & Barn. Nei jeg mener.. Foreldre & Barn. Og frosker.

 

EKSKLUSIVT KNALLTILBUD!

Jeg har også vært så heldig at jeg får dele et knalltilbud med dere lesere som også ønsker godt lesestoff til heimen.

Ønsker du å abonnere på bladet får du akkurat nå et knalltilbud på hele 6 utgaver av Foreldre & Barn + en raff velkomstgave til bare 269 kroner! (+ porto 29,-).

Som velkomstgave kan du enten velge en veldig praktisk lekesekk til oppbevaring av leker + en stilig vimpel i matchende farge (rosa eller blå), eller du kan velge 3 ekstra utgaver av bladet. Det er mye godt lesestoff for penga det!

 

Praktisk lekesekk og fiffige vimpler får du attåt!


Sekken alene har en verdi på 229 kr, så her er det vel egentlig bare å slå til og se frem til godt selskap til dine kvalitetstider det neste halvåret.

–> Les mer og slå til på knalltilbudet

 

/ God lesning 🙂

* Sjekk ut Foreldre & Barn på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg