Familien moteløve

I lang tid har jeg vært bekymret for at det har blitt litt for høy joggebukseføring her i huset og litt for lite freshe filler og mote. Jeg mener, fra tid til annen kan det jo være greit å se noenlunde ålreit ut også.

Men så, først i dag innså jeg at vi er jo moteriktig som bare det! Ikke bare meg heller, men hele familien.

For jeg har blant annet hørt at grått skal være hot i år, så da kom det som en gledelig overraskelse når jeg knipset dette bildet ved stellebordet i dag. Legg også merke til at jeg og lillesnupp har på matchende klær!

 

 

På God Morgen Norge for noen uker siden så jeg også moteekspert Marianne Jemtegård snakke om at noe av det aller aller heiteste i år er jeans på jeans. Og den moten tar plutten seg av:

 

#olaplutt

 

Og som om ikke det var nok så hørte jeg på radioen her en dag at, av alle rare ting, er kommunegrått hår siste stikk. Må være noe med den naturlig look-trenden som går for tiden. Og der er vi I HVERT FALL godt representert!

For etter at lillesnupp kom til verden har frua fått så lite tid og fokus på egenpleie at håret hennes er like grått, slapt og livløst som en polsk regnbue.

 

(bilde: WUMO)

 

Så hvis motebransjen nå kan svinge seg rundt og få gulpeflekker til å bli moteriktig også, ja da snakker vi catwalk, egen kolleksjon og moteshow i Pari´.


 

P.S. Bilde av kråkereiret til frua er ikke inkludert, grunnet frykt for liv og lemmer.

/ God, moteriktig hælj!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg