Lanseringsfest og selfieparty

I dag fikk jeg ENDELIG møtt mannen som nesten fikk meg kastet ut av fødestua …

For da plutten sent en lørdag kveld for litt over 3 år siden fant ut at det var på tide å sparke ut dørene på magan til mor og komme seg ut for å hilse på, så gjorde han jo det midt under den norske finalen av Eurovision. Og jeg er uheldigvis en stor fan av Eurovision. Jeg vet ikke helt hva det er med Melodi grååån pri, men jeg elsker det.

Så da vi plutselig befant oss på et venterom uten at det tilsynelatende skjedde så veldig mye med magen til frua, tok jeg meg friheten til å stikke hodet bortom naboværelset og ta en titt på utvikling i tv-sendingen. Det skulle jeg selvfølgelig aldri gjort og det tok ikke mange sekunder før jeg fikk meget (!) klar beskjed fra frua om nøyaktig hvor landet lå.

Og det lå såvisst ikke i nærheten av Oslo spektrum.

Så da var det bare å kaste fra seg hele sangkonkurransen og fokusere på det som var viktig hvis jeg ikke ønsket å risikere å ende opp på fortauskanten for kvelden. Mine fåfengte unnskyldninger om at jeg bare heia litt på Tooji var selvfølgelig fånyttes.

Jeg har egentlig aldri trodd at jeg skulle få muligheten til å fortelle denne historien til hovedpersonen / syndebukken selv, men i dag fikk jeg endelig muligheten! For i dag var jeg invitert på eksklusiv lanseringsfest for boken “Taki & Bestemor” skrevet og illustrert av ingen ringere enn Mr. Tooji himself!

 

#Toojfie

 

Og det må jeg bare få si: Med tanke på at jeg i en veldig kort periode risikerte livet for å heie på ham (eller i hvert fall familiejuvelene), så var det utrolig kult å finne ut at han var så utrolig likandes! Viser seg at Tooji er en sånn fyr som det tar deg 2 sekunder å bli kjent med og 3 sekunder å bli glad i. En sånn som verden trenger så mange fler av.

Det var også utrolig spennende å høre om boka hans, tankene som ligger bak og tankene som ligger rundt at jeg tenker å skrive mer om dette i morgen, for jeg fikk med meg boken hjem i dag og den rørte faktisk noe inni meg som jeg ønsker å prate mer om.

Men det tar vi i morgen. For nå vil jeg bare avslutte med et selfie-galleri av de sjeldne, for selvfølgelig er det ikke bare yours truly som dukker opp på en slik spennende lanseringsfest, men flere andre kjente bloggefjes var også å se i publikum. Og hva gjør bloggere når de møtes? Jepp, de tar selfies! 😀

 

Komikerfrue


Superpapsen

 


MammatilMichelle

 

Den observante leser vil se at stakkars lille plutt er trøtt som en rumpepinne på disse bildene. Til det har jeg dette å si: Vel vel Kjell, sånn går det når man blir med fattern på bytur, forspiser seg på sushi og eplemost og blir oppe til langt etter Fantorangens leggetid. Da har vi lært det 😉

 

/ But first, let me take a selfie

* Følg Selfiehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg