Del et nært øyeblikk med Norge

/ sponset innlegg

Vi har alle nære små øyeblikk som vi setter høyt. Enten det er å gi barna en klem, lukten av nyklippet gress eller følelsen av å spise frokost på en fjelltopp.

 

 

Det trenger ikke være noe stort, men uten disse øyeblikkene er man liksom ikke seg selv. Sånn er det i hvert fall for meg og det tror jeg gjelder for mange av dere også.

Det er litt artig å tenke på at rundt om i det ganske land sitter det millioner av mennesker med hver sin forståelse av hva som utgjør et skikkelig godt øyeblikk som de setter spesielt stor pris på. Og det kan jo være så mangt!

For en nysgjerrig sjel som meg skulle jeg veldig gjerne likt å være flue på veggen i de tusen hjem og få vite akkurat hva folk setter mest pris på. Og nå kan jeg endelig det!

For Freia Melkesjokolade har nemlig satt i gang kampanjen #detnære der de samler nære øyeblikk fra folk og fe langs land og strand. Alt legges på en egen nettside der man kan se andres innsendte “detnære”-øyeblikk og hva de virkelig setter pris på.

Og jeg skal ærlig innrømme at det gir en skikkelig herlig feel-good-følelse å se hva andre har skrevet.

Her er noen utvalgte smakebiter:

 

 

 

 

Og selvfølgelig kunne jeg ikke være dårligere enn at jeg la inn mitt eget øyeblikk også, for jeg elsker slike små øyeblikk som betyr så utrolig mye.

Men siden jeg skriver om barn og familielivet dagen lang gikk jeg for et øyeblikk som symboliserer det absolutte høydepunktet av min alenetid. Når huset er stille, verdens settes på pause og sjelen fylles med fullstendig ro:

 

Og for å understreke at dette ikke bare er noe jeg sier …

 

#detnære

 

Til denne kampanjen er det også blitt laget en knallfin og stemningsskapende reklamefilm for de nære øyeblikkene.

Anbefaler varmt å ta en titt på den her:

 

 

Har du også lyst til å dele et nært øyeblikk med Norge og bli med i trekningen av raffe premier fra Freia Melkesjokolade?

–> Klikk her og del ditt øyeblikk

 

/ Lykke til!

Mvh badeand (33)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg