Prøvekjør bil, vinn lappen!

Kunne du tenke deg å få førerkortet helt gratis? Nå har du muligheten!

/ sponset innlegg

Jeg husker den gangen jeg tok førerkortet jeg. Det gikk ikke helt som forventet. Først strøk jeg på teorien en gang, helt greit det, hadde regnet med å stryke den et par ganger uansett, men selve oppkjøringen?! Det var kanskje det største slaget i trynet jeg hadde fått til da.

23. desember 1999. Lille juleaften, der altså. Hjemme ventet både muttern og kjæresten på unge og lovende Pete som skulle komme hjem som storkar med førerkort til jul. Men neida, gikk ikke sånn vettu. Jeg hadde vært så opptatt av å ikke kjøre for fort at jeg hadde sneglekjørt meg hele veien UT av førerkortet.

Jeg trenger vel ikke fortelle hva dette gjorde for julegleden det året. Det ble ikke jul det året. Riskremen smakte ikke likte søtt, Sølvguttene hørtes ut som et kattekor og juletreet var som en spjåkete kaktus.

 

Skuff!

 

I tillegg måtte jeg jo betale for en ny oppkjøring også og det er jo ikke gratis. I hvert fall var det ikke det for meg, men det kan det derimot bli for DEG!

 

PRØVEKJØR BIL OG VINN LAPPEN!

For akkurat nå har Skoda en ganske fiffig kampanje på gang: Prøvekjør en Skoda Fabia og vær med i trekningen om å vinne førerkortet!

 

 

Alt du trenger å gjøre er å gå inn på kampanjesiden og melde din interesse, så befinner du deg snart bak rattet på en Skoda Fabia. Ønsker du å være med i konkurransen må du ha med en person med førerkort som kan kjøre bilen mens du sitter på og nyter kjøreturen, så er du med i trekningen.

Og det kan bli rett så hyggelig, for Skoda Fabia er en trivelig bil som er lett å bli glad i.

Jeg har faktisk aldri kjørt Skoda før, men ble overrasket over hvor fort jeg ble vant til bilen. Allerede før vi var ute av parkeringsplassen var vi ett. Bilen er veldig nett, lettkjørt og oversiktlig. Den er lett på rattet, lett på gassen og lett å håndtere.

Samtidig har den mange smarte og fornuftige detaljer som gjør bilturen litt smidigere, slik som mobilholder, kroker til handleposer og mye mer.

 

 

Skoda Fabia kommer både som vanlig sedan og stasjonsvogn, og sistnevnte er helt super som liten familiebil med plass til det meste.

Samtidig får du også veldig mye bil for pengene! Til prisen av en god bruktbil kan du rulle ut på veien i en kliss ny bil med de seneste finesser og stort bagasjerom.

 

Godt med plass i bagasjerommet

 

Pent smil har hu også

 

Gamle Pete på tur 🙂

 

Så enten du er i markedet for en ny familiebil eller bare ønsker å vinne lappen – prøvekjør lille store Skoda Fabia. Det kan lønne seg 😉

Lyst til å prøvekjøre? Klikk her

 

/ Lykke til!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg