Se hvem jeg møtte!

Ikke hver dag jeg blir starstruck altså, men når jeg drar hit:

 

for å møte han her:

 

ja nei da blir saken en helt annen. Herregud, for en jovial type! Også den trivelige dialekta a gitt!

Det er så fantastisk hyggelig når man møter profilerte kjendiser i ekte kjøtt og flesk, så viser det seg at de er nøyaktig like joviale som på tv. Kanskje til og med triveligere. Og man kan jo trygt si at jeg hadde høye forventninger allerede lenge før møtet. Her et utdrag fra boka mi:

 

Mer om hvorfor jeg møtte Odd-Bjørn Hjelmeset kommer senere i uka, men i stikkordsform kan jeg vel raskt si: langrennskurs, fisk på land, plutselig dansk, læringskurve, skiglede.

…men for nå ville jeg egentlig bare dele dette bildet for litt smakelig snikskryt 😉

 

/ high five!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

… eller Instagram 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg