En hyllest til bollekinn

Jeg lener meg inn og kjenner nesa lande mykt. Deretter munnen. Så ligger de der en liten stund og varmer seg på en myk og deilig pute. Så veldig myk og god. Så kjenner jeg duften av karamell, en lukt som bare små bebiser har. En fortryllende lukt av nytt og nysgjerrig liv. Av kjærlighet og glede.

Jeg kysser deg på kinnet og du svarer med et smil. Jeg ser på deg og sier navnet ditt. Du ser meg inn i øynene og etter et sekunds betenkningstid svarer du med nok et smil og begynner å bable i vei. Jeg skjønner kanskje ikke hva du sier, men det er ikke så farlig, jeg skjønner hva du prøver å si. Du prøver å si at du er glad i meg. Jeg trenger ikke ord for å forstå sånt, jeg ser det i øynene dine.

Og du ser det i mine. Derfor lener jeg meg inn for nok et smask og lukten av karamell.

 

 

/ bollekinn <3

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg