Følelser på høygir

Nei vettu hva, nå er det faktisk nok! Jeg kan ikke ha det sånn her. Jeg er faktisk en mann, ikke en liten jente, men en voksen mann.

Det må da være mulig å være bare LITT tøff og cool bare en sjelden gang? Det skal da være mulig å være litt mandig i hverdagen selv etter man har fått barn også eller har det toget reist? Må jeg virkelig få tårer i øynene av absolutt ALT?!

 

 

Grunnen til min store frustrasjon er selvfølgelig at jeg satt på “kontoret” i går kveld og leste Pondus. Det var et spesialnummer der man følger Jokkes jakt på sin biologiske far. På et tidspunkt blir Jokke overrasket over at noen har ringt på døra og lagt igjen en julepakke uten avsender. Det er hans far som han ikke vet at lever.

Og DET var nok til at jeg fikk tårer i øynene! Hallo … jeg er 33 år gammel og skjeggete. Da tar det seg ikke ut å sitte på potta og sippe.

Så derfor, kjære kropp, jeg krever å få følelsene mine tilbake på rett kjøl. Dette går ikke lenger.

 

/ Takk

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg