Multitasking

Etter at lille Fersken kom til verden har tiden plutselig blitt så veldig knapp. Hvor enn jeg snur meg er det ting å gjøre og jeg føler ikke at jeg rekker noen ting lenger. Huset står på hodet, jeg glemmer å dusje hver dag, jeg ligger alltid et lite hakk bak meg selv i løypa.

Derfor har fattern sett seg nødt til å utvikle et helt nytt talent for å få det hele til å gå rundt. Multitasking.

Der jeg før var kun en enkel mann med kapasitet på kun én aktivitet av gangen, har jeg nå både armene og hjernekapasiteten til å gjøre flere ting på en gang. Holde fersken i armene, lage grøt til plutten og prate med muttern i telefon på likt, itt no problem.

 

 

Ikke tid til oppvask? Joda.

 

 

Ikke tid til en selfie? Joda, alltid tid til en selfie.

 

wJ89MLxJbQ

Ikke tid til trening? Joda.

 

 

Jeg ser jo nå at bæreselen skal ha mye av æren for at hendene har blitt frie til å gjøre andre ting. Det eneste jeg tilfeldigvis ikke ser ut til å klare å mestre er evnen til å brette klær. Nå kan det ha noe å gjøre med at bretting av klær er det eneste på kloden som er kjedeligere enn å se maling tørke, men jeg velger å tro at kroppen min ikke har ikke anlegg for det.

Dessuten blir Fersken urolig hver gang jeg prøver å brette klær. Det er som at hun sanser at jeg nærmer meg klesstativet og da setter hun i et hjerteskjærende primalskrik. Det er helt sant.

… eller nesten da, men det er i hvert fall det jeg forteller frua 😉

 

/ High five!
* Følg Papphjerte på Facebook *

P.S. Til dere som føler et ettertrykkelig behov for å klage på bruken av Babybjörn: Joda, vi har Ergobaby og andre bæreløsninger også, men for nå sitter tuppa best i Babybjörnen. Det er uansett ikke snakk om lange perioder. Sånn, da har jeg sagt det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg