Luke 9 – Kosefengsel

I dag kom nissen på døra med håndjern og satt meg bak lås og slå i et kosefengsel.

Her i huset har vi fått en god rutine på at frua legger plutten om kvelden mens jeg sitter nede i sofaen og koser med fersken.

 

v0bTSMRJY3

Jeg klager absolutt ikke på arbeidsfordelingen, men noen kvelder skulle jeg helst brukt tiden på noe annet enn bare kosing. Som å rydde kjøkkenet eller oppdatere bloggen for eksempel. Når alt står på hodet hadde det vært fint å få gjort noe nyttig i bare noen få minutter, men så fort jeg prøver å reise meg fra sofaen kommer det høylytte klager fra lilletuppa.

Enten hun sover eller bare koser, misnøyen skyter i været så fort fattern prøver å reise seg. Så da blir jeg sittende, låst fast i et kosefengsel jeg ikke slipper ut av. Ingen vits i å utfordre skjebnen heller.

Men det er egentlig helt greit, for finnes det noe koseligere enn å sitte fast i et kosefengsel med en liten snupp på brystet som ligger og drunter? Neppe.

Flaks for meg at jeg også har to hele sesonger med Seinfeld på boksen. Jeg blir her en stund jeg 🙂

 

/ 15 dager igjen til jul

* Følg julekalenderen på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg