Luke 5 – Rett i dass

I dag kom nissen med en skikkelig drittgave. For ja, bak luken i dag finner vi nemlig nettopp det: Å få gå på do. I fred.

En tur på toaletten er noe man gjerne tar for gitt, men som nybakt tobarnsfattern har jeg begynt å sette pris på de gangene jeg får slå meg ned på kontoret” og nyte noen minutters alenetid med Pondus i klypa. Det er kvalitetstid det.

 

Før Fersken kom til verden husker jeg en kompis fortalte meg at jeg måtte sette pris på tiden jeg fortsatt kunne gå på do med døren låst, men jeg skjønte aldri helt hva han mente. Nå forstår jeg det. Å få gå på do i fred er ikke en menneskerett, det er et frynsegode man ikke skal ta for gitt.

Du vet det er ille når man tar seg selv i å tenke: “Jeg gleder meg til barna blir eldre jeg, da skal jeg gå på do da”.

God helg!

 

/ 19 dager igjen til jul

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg