Tjen penger på julegavene

Her kommer et supertips på hvordan du ikke bare kan spare penger på julehandelen, men faktisk sitte igjen med penger også!

/ annonse

Julen nærmer seg med stormskritt og like sikkert som at jeg skal sitte benket foran tv-en på juleaften kl. 11.00 for å se Tre Nøtter til Askepott, er det at det også i år blir et fjell av gaver som skal kjøpes inn. Jeg har to foreldre, tre eldre søsken, fem nevøer, tre nieser, en kjæreste, to barn og en hund. I tillegg kommer familien på svigersiden. Det blir mange gaver det, veldig mange gaver. Og mange gaver koster mange penger.

Ikke bare koster det penger, men det tar også veldig lang tid å reke gatelangs med 758 blytunge bæreposer og snuse rundt på jakt etter noe fjongt til tante Gerd.

 

Jeg er han fyren i bakgrunnen, bare med litt mørkere hår.

 

Joda, julehandel har selvfølgelig sin sjarme og til dels liker jeg å gå på julegaveshopping, men man skal ikke kimse av å nettshopping når det snør sidelengs heller. Da passer det helt greit å legge julehandelen til sofakroken med en kopp gloheit kakao i hendene, julemusikk på øret, fyr i peisen, macen på fanget og tøfler på tottene.

Hvis du også går med planer om å handle julegaver på nettet i år eller generelt kjøper endel ting på nett uansett, skal du få et supertips som ikke bare sparer deg tid og penger, men som du faktisk også tjener penger på!

Tjenesten heter Kickback.no og er faktisk helt genial. Du registrer deg raskt på nettet og deretter får du faktisk penger tilbake på konto for hvert eneste kjøp du gjør i et veldig stort utvalg nettbutikker!

Måten det fungerer på er rett og slett at Kickback får en viss provisjon fra sine medlemsbedrifter hver gang noen handler via dem og denne provisjonen deler de med deg. Genialt, sant? Dette er litt slik vi kjenner fra Trumf-kort og andre løsninger, bare at det her er snakk om summer som virkelig monner.

Som et eksempel. I går bestilte jeg to gensere til plutten og en pysj til fersken på Zalando. Bestillingen kom på litt over 500 kroner. Fordi Kickback gir 6 % tilbake på alle bestillinger fra Zalando betyr det at jeg faktisk får 30 kr igjen på dette kjøpet rett inn på konto. Det blir jo faktisk penger det!

 

Mitt første kjøp via Kickback.no, men absolutt ikke mitt siste.

 

Med slike rabattordninger synes jeg ofte at det blir så minimalt penger tilbake at man aldri merker forskjell, men 30 kr på 500-lappen er jo absolutt penger.

 

Bevis 😉

 

Kickback virker i over 200 nettbutikker og inkluderer alt mulig rart fra underholdning og velvære, til reise og elektronikk.

Det beste av alt er at det selvfølgelig er gratis å bli medlem OG du kan installere en app i nettleseren som forteller deg når du er inne på en nettbutikk med Kickback. Ganske sweet å få beskjed om at man får tilbake penger på et kjøp man hadde tenkt til å utføre uansett. Dette skjedde faktisk meg i dag!

Kun én nettbutikk i Norge leverer en helt spesiell kneskinne jeg ønsker for å spille håndball og der får jeg jaggu Kickback på kjøpet. Snakk om flaks! Jeg hadde jo uansett tenkt til å handle her, men plutselig fikk jeg beskjed om at jeg nå også får tilbake 50 kr på konto for denne bestillingen. Klassisk vinn-vinn, der altså 🙂

 

Sweet!

 

Man kan selvfølgelig også gå inn via Kickback.no og finne nettbutikkene med de beste avtalene direkte. For å nevne noen få populære: Nelly, Zalando, Lekmer, Bubbleroom, Gymgrossisten, Groupon, Hotels.com og mange flere. Tenk bare hvor mange kronasjer det er å spare hvis man legger hele julehandelen til nettet eller får denne kickbacken hver gang man handler noe til seg selv på nettet. I løpet av få kjøp vil det bli snakk om ganske mye penger. Komfortabelt, smart, enkelt og genialt.

På nettsiden kan man også melde seg opp til et nyhetsbrev og få eksklusive tilbud. For alle sparehuer der ute burde dette begynne å høres ut som en ganske fin deal. Husk som sagt at det er helt gratis å bli medlem.

 

Bare noen få av over 200 nettbutikker som tilbyr kickback

 

Det er selvfølgelig gratis å registrere seg, ikke noe tvilsomt tullball og godene får du fra første krone. Høres bra ut, ikke sant? Sjekk det ut, det kommer du ikke til å angre på 🙂

Prøv Kickback.no

 

/ High five!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg