Vis litt respekt!

Folk nå til dags eier ingen skam. Vis litt respekt! Er det så vanskelig da?

Det er ikke meningen å virke sur altså, jeg blir bare så utrolig frustrert noen ganger. Det er liksom noe med å respektere andre mennesker bare en ørliten smule!

Her har jeg liksom endelig fått oppleve min store guttedrøm å gi ut min helt egen bok. Jeg har blitt forfatter og selv om jeg ikke forventer at hele verden skal synes det er like stort som meg, så forventer jeg i hvert fall at jeg skal slippe å oppleve det jeg opplevde i går kveld.

For deg er det kanskje bare en bok, men for meg er den hellig. Det er min bibel, min stolthet, mitt verk. Så vær så snill, for alt som er hellig, vis litt respekt. For det føles ganske trist, ganske frekt og ganske respektløst når jeg finner boka mi liggende henslengt på ramma med restene av et gammelt bind inni.

 

Det er noe med denne totale mangelen på respekt for mitt dyrebare verk som føles både kastrerende og sårt. Ikke kan jeg klage på det heller, for frua har akkurat gått gjennom en fødsel og har dermed blankofullmakt til å gjøre akkurat hva pokker hun vil i minst et par uker til.

Vel vel, om noe så skal hun i hvert fall ha for at hun helt utilsiktet har kommet opp med en helt ny betydning for ordet “bokbind” 😉

 

/ Vis litt respekt

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg