Angrepet av vill tiger

/ sponset innlegg

Der satt jeg i sofaen og ante fred og ingen fare. Søndag, sjakk på tv-en og te i koppen. God stemning, hvilepuls og høy tøffelføring.

Men PLUTSELIG!

 

Løøøp!


Ut fra bak putene bykset han frem og kastet seg over meg. Han gikk for strupen og jeg klarte så vidt å fekte ham av meg før jeg løp mot kjøkkenet. Tigeren var hakk i hæl og tok meg igjen på et blunk. Han rev meg over ende og gikk til nytt på angrep.

 

Jææælp!


Til slutt måtte jeg reagere i nødverge. Jeg hadde ikke noe annet valg, det var kamp om tilværelsen på parketten og jeg var desperat.

– Greeeeit, du skal få en sjokoladebit til kvelds!

Med ett ble tigeren snill som en pusekatt, smilte fra øre til øre og forsvant bak putene igjen. Puh.

 

 

Kunne du også tenkt deg en slik raff tigerdrakt eller kanskje et trivelig elefantkostyme? Vel, nå har du sjansen!

Libero har nemlig nylig lansert bleieserien “animal collection”. Når du kjøper disse bleiene får du bonuskoder som du registrerer på Libero.no for å få dine helt egne kostymer i hus. Men du kan du også vinne de av meg.

 

KONKURRANSE!

Jeg har to tigerdrakter og to elefantdrakter til disposisjon som jeg gladelig lodder ut til fire heldige vinnere. To vinnere trekkes her på bloggen, to vinnere fra Instagram (@pappahjerte). Størrelsen er ca. 92/98.

Bare legg igjen en kommentar med hva du ønsker mest av tiger eller elefant, så kan det bli du som får en hyggelig melding fra meg på onsdag 🙂

OBS: Legg gjerne igjen e-post eller annen kontaktinfo slik at det er mulig å kontakte deg. Lover å ikke misbruke tilliten, men logger du inn anonymt blir det helt umulig for meg å få tak i deg.

 

Med den nye “animal collection”-serien kommer også en veldig artig videotjeneste som enkelt lar deg lage en videosnutt med barnet ditt i hovedrollen, slik jeg og plutten har gjort her.

 

Ønsker du også å lage en slik videosnutt? Det gjør du på få sekunder ved å klikke deg inn på denne linken: Dyrene invaderer byen! (Husk å dele videoen med gode venner og bruk hashtag: liberoanimal).

Men nå får jeg løpe. Jeg synes jeg hører lyden av en stampende elefant ute i stua og jeg vil nødig bli løpt ned før jeg finner frem en klype med nøtter jeg kan forhandle med 😉

 

/ Lykke til!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg