Når fattern disker opp med middag

I lys av konkurransen jeg skrev om tidligere i uken tok jeg i dag til grytene selv.

/ sponset innlegg

Jeg er jo normalt sett ganske ok på kjøkkenet om jeg får si det selv, men etter at jeg tidligere denne uken skrev om konkurransen Vinn en Sunn Pappa, kjente jeg at tiden var moden for å diske opp med noe skikkelig snasent selv. Og det er så lett å lage noe som både er raskt, enkelt, godt og sunt! Se bare her:

 

Enkelt og greit, men veldig yum

Kylling i en kremet saus med bacon, løk og sopp, servert med squashspagetti og kokt brokkoli. Dette er skikkelig snaskens mat og lages i to raske håndvendinger.

 

En hemmelig hjelper kommer alltid godt med 🙂

 

Easy peasy brokkolesy 🙂

 

Det er jo ikke akkurat Jamie Oliver, men det er raskt, sunt og kjempegodt. Og det er jo det som er greia. Det handler ikke om å lage mat som får Hellstrøm til å ta bølgen, men å få fattern i huset litt snusen på å lage sunn og god mat som hele familien kan kose seg med. Det trenger ikke være så vanskelig det, men likevel kan det være greit med litt drahjelp for å komme i gang.

Derfor vil jeg sterkt anbefale alle som ønsker å gi far i huset noe helt spesielt til farsdagen å nominere ham til kokkekurset “Sunn Pappa”.

 

Konkurransen avholdes i regi av Mills og Kulinarisk Akademi og foregår enkelt og greit ved at du går inn på konkurransesiden og nominerer en pappa som fortjener å ta med seg et barn og dra på en eksklusiv kokkekveld.

Kurset avholdes på Kulinarisk Akademi i Oslo en dag i januar og kommer til å bli kjempemoro for alle fedrene som kan ta med seg hvert sitt barn for en lærerik dag med mye moro på kjøkkenet og masse ny kunnskap.

–> Klikk her for å bli med på konkurransen

 

Så ønsker jeg alle en makeløs helg, men nå skal det spises mens maten fortsatt er varm. Bon appetitt!

/ God helg! 🙂

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg