Vinn søte drømmer

/ sponset innlegg

Det er ikke så sjelden jeg lurer på hva lille plutten drømmer om når han ligger og babler i søvne. Jeg tror kanskje jeg undervurderer barn for jeg tenker ofte at deres verden bare består av det de har foran seg der og da. Jeg tenker ikke at de gjør seg opp tanker om stort og smått de også, like mye som oss voksne. Også om natten.

 

 

Da reiser de i vei og drømmer seg bort til rare land og opplever merkelige situasjoner like mye som mamma og pappa. Vel, drømmene er kanskje ikke helt like, for i natt drømte jeg at jeg var på en heidundranes Oktoberfest med kompisgjengen før jeg plutselig befant meg helt iskald og alene på en hytte langt ute i ødemarken med en gal morder i hælene. Men de drømmer. Like mye som oss.

 

 

Kanskje mest fascinerende er det å se lille Fersken ligge og sparke i søvne. Hun drømmer hun også. Men hun kan jo knapt se, hun har jo knapt nok kommet til verden, hva kan vel hun drømme om? Kanskje hun går gjennom fødselen i hodet og tenker tilbake på den? Da skjønner jeg i hvert fall hvorfor hun slår rundt seg i søvne og våkner med et brøl. Det ville jeg også gjort.

 

 

Noen ganger tror jeg plutten drømmer om å være supermann. Om å fly over byen og lete etter unge kvinner i nød som han kan redde. Kanskje en smokk som har falt på bakken eller en teddybjørn som er gjenglemt i butikken. Have no fear, superplutten is here!

 

 

Lurer du noen gang på hva barnet ditt drømmer om? Del det med verden, så kan du vinne en knallfin gavepakke verdt flere tusen flis 🙂

 

Del en drøm – Vinn gavepakke

Philips Avent har en veldig artig konkurranse gående på Instagram for tiden som de kaller “Sweet Dreams”. Heng deg på, så kan du bli en av flere vinnere som stikker av med en frekk gavepakke bestående av videobabycall, tåteflasker, smokker og mye mer. Lett er det også!

1. Ta et bilde av ditt sovende barn i helfigur

2. Last opp bildet på Instagram

3. Skriv hva du tror barnet drømmer om og bruk hashtag #sweetdreamsavent

Les mer om kampanjen og finn inspirasjon på facebooksiden til Philips Avent.

 

Få 20 % rabatt
Bruker du  Philips Avent-produkter og trenger påfyll eller er snusen på å finne noe nytt? Sving innom Vitus apotek og sjekk utvalget, så får du akkurat nå 20 % på hele utvalget av Philips Avent-produkter. Husk å bruke kodeord: Sweetdreams.

 

/ Lykke til, god natt og søte drømmer

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg