Historisk pris på Vixen Blog Awards?

Bli med på å skape et unikt stykke blogghistorie! 🙂

I dag starter endelig nomiasjonen til årets Vixen Blog Awards. For dere som ikke kjenner denne konkurransen, så er det en prisutdeling som hedrer Norges mange bloggere, primært innen felt som mote, mote og atter mote. MEN i år har de endelig åpnet døra litt på gløtt for oss andre også, blant annet ved å inkludere kategorier som “Årets livsstilsblogg”. Der kjenner jeg at vi kommer inn, du og jeg kjære leser. For livet som småbarnsforeldre er så til de grader en livsstil!

 

Papsen og baby-plutten


Jeg vil gå så langt som å si at foreldrerollen trumfer “mote” som en livsstil med klar margin. Mote går ut på å ta på seg rare klær før alle andre, spise lite og se sur ut. Når du tar av deg klærne og vasker bort sminka er det lite livsstil igjen (satt ørlittegrann på spissen da).

Livet som småbarnsforeldre er derimot ALLTID PÅ. Det finnes ingen av-knapp i denne livsstilen. Du blir født inn i den på fødestua og etter det er det ingen vei tilbake før du kler på deg tredressen. Har du først tatt jobben er du in it for life. Da snakker vi livsstil da. Mote er noe du gjør, foreldre er noe du er.

 

Så derfor. Kjære leser. Skulle vi ikke gjort et forsøk på å kuppe minst én pris under Vixen Blog Awards og vise de fisefine motekjendisene at vi er her vi også og at for rakkernpokkern fortjener en pris vi også?! For denne prisen er ikke til meg, men til oss. Hadde vi klart det skulle jeg selvfølgelig holdt en tårevåt takketale til og for dere med all den takk og heder som følger med.

…og selvfølgelig kledd meg så uhyre lite moteriktig at alle de flotte, überhippe motebloggerne hadde fått stressflass og hjerteflimmer.

Slik som dette. Her har vi dagens outfit fra hjemmekontoret:

 

Rosa-ish kosegenser og knallgrå joggebukse. Frekt!

Men bare for å vise at jeg er dønn seriøs så er jeg villig til å posere for kameraet også. Hørte jeg noen si Demi Moore?

 

Om ikke de sokkene der skriker “MOTE!” så skjønner jeg ingenting.

Så stikk inn på nominasjonssiden til Vixen og nominer årets mest motedyslektiske blogger til en eller flere priser.

Hvis du stikker tilbake hit og slenger inn en kommentar med hvilke(n) kategori(er) du har nominert meg i, lover jeg at du skal få en saftig HIGH FIVE som kommer til å smelle godt i håndflata 😀

Klikk der –> Nominasjon til Vixen Blog Awards 2014

 

/ High five!

* Følg Norges verst kledde moteblogger på Facebook *

143 kommentarer
    1. Du er den eneste ene jeg noengang ville orket å gå inn og nominere, og nå er det gjort; du er herved nominert til:
      – årets insta
      – livsstilsblogg
      – årets herreblogg
      – årets blogg
      Var på nippet til å nominere i “best outfit of the day”, men der strøyk du glætt 😉
      Good løkk! (og en stor high five!)

    2. Kjørte på med nominasjon i kategoriene livsstil -og herreblogg.
      Vurderte skjønnhetsblogg, men siden du straks e far til 2 tenkte jeg å playe den safe.

    3. Til tross for manglende (men tappert forsøk?) på duckface, ble det poeng til de tidløse og moteskrikende sokkene 🙂 Nominerte bloggen til Årets blogg, herreblogg og livstilsblogg, og kan føle high five’en spre seg fra tastaturet og opp i fingertuppene her! Eller kanskje ikke. Du kunne jo gitt meg en high five gjennom kommentarfeltet på bloggen min? 😉 Bloggen din er herlig lesning, heier på deg (dere)!

    4. Jeg har aldri brydd meg med detta tullet der, men synes du godt kan kuppe detta. Så til ære for deg nominerte jeg deg i tre kategorier jeg altså! 😉 B-)
      So have fun! Og lykke til med forestående fødsel med det samme jeg faktisk tar meg tid til å kommentere på en blogg. (noe som da skjer ca hvert skuddår 😛 )

    5. Klart du skal nomineres😃
      Ikke bare årets livsstilssblogg, men også årets herreblogg og årets blogg👍
      Å sofagrisprosjektet ditt nominertes til årets treningsblogg👏

    6. Du er herved nominert til “Årets Blogg” og “Årets livsstilblogg” 😀
      Værsego’! :)) (det er vel fortjent!)
      Heier på deg!

    7. Da var du nominert ass 🙂 jeg leser egentlig ikke en eneste blogg, kun din, og jeg har ikke barn engang 🙂

    8. Vixen bloggawards, her kommer Peter pappahjerte og sofagris!! Pappahjerte er herved nominert til årets blogg, livsstilsblogg og manneblogg, sofagrisen er nominert til årets treningsblogg!! Go get them piggy!! 🐷

    9. Klart skal du nomineres:D Har nominert deg til årets blogger, herreblogg, livstilblogg og instagram.
      Har i tillegg nå reservert boken din, så gleder meg masse til oktober når den kommer:)
      HIGH FIVE!!!:)

    10. Årets blogg, årets herreblogg (men du er vel først og frems blogger, ikke herre? vil du godta prisen?) og livsstilsblogg.

    11. Det var neimen ikke langt unna du gikk under “beste outfit of the day”, leitet etter “årets frekkeste posering med snasne sokker UTEN hull”, men den kategorien var glemt… Derfor falt valget på årets blogg.
      Høy fem! 😀

    12. Da har jeg nominert deg til årets blogg og årets livsstilsblogg!! Dette fortjener du utrolig mye, vi skal hjelpe deg med å gruse de andre bloggerne!! 👊 :))

    13. Nominert til årets blogger og årets livsstilblogg 🙂
      Få bloggere som får meg til å le høyt! 😉

    14. Da har jeg gjort som flere, nemlig nominert deg i 3 velfortjente kategorier 🙂
      * årets blogger
      * årets manneblogg
      * årets livsstilsblogg
      Fingers crossed, og håper du velger outfiten som vist over på sermonien:)

    15. Årets blogger og årets livsstilsblogg!
      Bloggen din er et stort lyspunkt i hverdagen, du skriver så godt, og jeg gleder meg til å lese boka!

    16. Da var du en nominasjon rikere 😉 Husk å promotere grisebloggen din som årets treningsblogg! For det er virkelig årets treningsblogg!

    17. Med glede 😀
      Nominert til:
      Årets blogg
      Årets Herre blogg
      Årets Livsstil blogg
      og Sofagrisprosjektet er nominert til årets treningsblogg 😀

    18. Da har jeg gjort som mange andre, nemlig nominert deg i 3 kategorier 🙂
      * årets blogger
      * årets manneblogg
      * årets livsstilsblogg

    19. Har aldri brydd meg om Vixen Blog Awards men nå må jeg jo bare nominere deg! Lykke til 😀
      -Årets blogg
      -Årets herreblogg
      -Årets livsstilblogg

    20. Nominert deg til
      Årets blogger
      Årets manneblogg
      Årets livsstilblogg
      Årets instagram
      + sofagrisprosjektet på årets treningsblogg!
      Lykke til 😀

    21. Hei.
      Jeg har nominert deg til:
      – årets blogger
      – årets livsstilblogg
      -årets herreblogg
      Lykke til 🙂

    22. Du ER årets blogger, det finnes ikke tvil! Nå gjenstår det bare at du får den tittelen offentlig. Også tenkte jeg at alle gode ting er 3, så jeg slang inn en stemme på årets herreblogg og årets livsstilsblogg også 😉 Høy pote-føring i din retning, og lykke til! 😀

    23. Irene: Yihaa! Btw. følger med på MasterChef for tiden. Ganske mange kjendiser som svir sausen rett så ofte, så du er i godt selskap 😉
      / High five!

    24. Nominerte deg til årets blogger! Du er virkelig et friskt pust midt oppi denne store og til tider slitsomme bloggverden!

    25. Madde: He heeey, takk for det! 😀 SKulle sendt en høy pote tilbake, men Teo ligger og sover dypt på sofaen her, så får gå for en helg vanlig høy femmer i steden.
      / High five!

    26. Jeg er blitt veldig glad i deg og familien din via bloggen din =D
      Du har en helt egen måte å beskrive hverdagene dine som familiefar til snart 2 på, som virker veeeldig kjent, men samtidig er utrolig artig og morsomt!!
      Du er herved nominert til følgende priser:
      ¤ Årets blogger
      ¤ Årets herreblogg
      ¤ Årets livsstilsblogg
      Sofagrisprosjektet nomineres til årets treningsblogg.
      HIGH FIVE & LYKKE TIL!!!

    27. Lisa: Haha, genialt, takk for det! 😀 Må jo nesten ha et eget innlegg på sofagrisen for å få promotert han litt også 😉 Treningsblogg ja, det er jo faktisk ingen dum idé. Merci!

    28. Astrid: Haha, ditto 😛 Men nå vil jeg bare komme inn der og sveipe en pris eller to rett foran snuta på de råflotte hipsterbloggerne 😉
      / High five!

    29. Jakob: Hah, takker for det! Frua leste opp kommentaren din i sofakroken her og inntil da hadde jeg ikke tenkt på den muligheten. Men det er jo klart jeg må gå for det også 😀 ho ho ho, i år blir det rent bord 😉

    30. Ida: Tusen takk for det! 😀 Håper jeg får mulighet til å suse land og strand rundt for å signere bøker, i så fall skal du få en fysisk high five i levende live 🙂
      / High five!

    31. Madeleine Antoinette: Haha! Synes det er på sin plass med bonuspoeng for uhullete sokker faktisk. Ikke verst bare det. Så får vi se om det holder 😉
      / High five!

    32. Anita: Haha, sånt liker vi å høre! 😀 Jeg er faktisk ganske dårlig på å lese andre blogger selv. Men jeg har barn da. Ikke at det betyr noe i denne sammenhengen. Okei, takk for meg, begynner å bli overtrøtt 😛
      / High five!

    33. Trine: Haha, artig at sofagrisen klarer å oinke seg vei inn i nominasjonene også 😀 Blir jo helt umulig å kle seg hvis jeg blir invitert som begge to 😉

    34. T: Hah, tusen takk for det! 😀 Skulle gjerne likt å si det samme, men innser at bloggen er litt væl enveis akkurat der, men veldig hyggelig å høre at du kjenner deg igjen. En eller annen dag burde jeg satt opp et webcamera her og streamet en fårrikålmiddag live, da snakker vi flue på veggen og inkludering på høyt nivå! 😛

      Men okei, jeg får logge av. Alt for mange overtrøtte ideer 😉
      / High five!

    35. Vilde: Tusen takk for det! Så hygelig å høre at NOEN mener jeg har frisk pust, for her i huset får jeg bare klager om hvitløksånde fra Fru Blodhund 😛 At gravide damer får sinnssykt hissig luktesans kan herved bekreftes 😉
      / High five!

    36. Ah, sjeldent jeg gidder å bry meg med dette – men du, DU fortjener det du 😀 Har nominert deg til årets blogger, herreblogg, livstilblogg og instagram. FULT fortjent !! *klapperihendene*

    37. Du er nå,for sikkert ørtende gang nominert til: Årets livsstilsblogger og årets blogger, lett lissom 😀

    38. Ha egentlig aldri brydd meg om bloggverden men din blogg måå eg berre følge og gleder meg til boka! Derfor er du lett nominert til
      årets blogger
      herreblogg
      og livsstilsblogg.
      Lykke til!:D

    39. Fikk ikke til å velge flere enn et alternativ, så ble “årets blogg”.
      Masse lykke til og takk for en blogg som vekker lesehesten i oss!

    40. Slo på stortromma med både årets blogg, herreblogg, livsstilblogg og instagramblogg! Håper du vinner samtlige du er nominert i, har aldri interessert meg for mote og er enig med deg i synspunktene om det – så håper du slår dem ned i støvla, for du har desidert best humor og den mest interessante bloggen jeg har lest 😀

    41. Du er herved nominert 🙂 skulle vært årets humor blogg, eller årets kuleste pappa blogg, men fant ingen av delene så da ble det årets livstils blogg, herreblogg og årets blogg. Lykke til, å forresten poser under øya er BADASS 🙂

    42. Jeg er egentlig ikke en person som kommenterer eller engasjerer meg i konkurranser eller andre ting på blogger. Faktisk leser jeg kun veldig få av dem. Men din blogg er den eneste jeg jevnlig leser og virkelig koser meg med å lese. Så nå nominerte jeg deg faktisk til både årets blogg, herreblogg og livvstil. Selvom jeg ikke har anelse over hva denne vixen greia egentlig er, så fortjener du virkelig litt anerkjennelse! Du gjør hverdagen til veldig mange noen hakk lysere 🙂

    43. Sier som flere her, pleier aldri hverken stemme eller kommentere blogginnlegg, men du fortjener det virkelig, så derfor har jeg slått på stortromma og nominert deg til årets:
      -blogg
      -herreblogg
      -livsstilsblogg
      -skandinaviske blogg
      Og sofagrisen til årets treningsblogg

    44. Live: Wow, tusen tusen hjertelig takk for det, Live 🙂 Vixen Blog Awards er en samling for motefiffen der de konkurrerer om å se mest ut som en døgnvill påfugl. Derfor ønsker jeg å troppe opp i joggebukse og genser med gulpeflekker, og kuppe en pris rett under nesa på dem 😀

    45. Benedichte: Aj aj aj, stortromma og greier. Det kan vi like! 🙂
      Jeg interesserer meg i mote til den grad at jeg har på meg klær. Det får holde 😛 HAha!

      / High five!

    46. Anne: Haha, føltes det litt rart? Litt feil nesten? SKjønner det godt, det er jo tross alt snakk om et fisefint moteopplegg, men takk for at du gikk gjennom smerten for meg 😀
      / High five!

    47. Jeg har nominerte deg til livsstil og årets blogg. Elsker bloggen din. Jeg har ikke barn selv, men jeg og samboeren min planlegger å forsøke om ikke så lenge. Din blogg får meg til å bare glede meg mer og mer til det forhåpentligvis snart blir min tur 🙂

    48. Jeg har nominert deg til årets blogg og årets livsstilblogg! Dette fortjener du!
      Jeg ønsker å forsøke meg på noe lignende, jeg har nemlig sett at det er en årets nykommer. Jeg er jo det, så hvis du vil gjøre meg en tjeneste hadde eet vært über gøy om du nominerte meg også :))

    49. Lest bloggen din en stund nå og jeg har nominert deg til årets herreblogg 😀
      Skulle vært kategori- årets humor blogg; da hadde du fått den nominasjonen og 😀

    50. Stemte deg til årets herreblogg 🙂 Håper du virkelig vinner, skulle vært noe med årets humorblogg også. Den hadde du glatt stukket av med 🙂 Lykke til!

    51. Nominerte deg til årets livsstilsblogg, herreblogg, instagram og blogger.
      Lykke til, du fortjener å vinne! 😀

    52. Gidder aldri følge med på sånt, men du fortjener det! Nominerte deg i fire kategorier, inkludert årets treningsblogg for sofagrisprosjektet.
      Lykke til 😀

    53. Linda Christine: Hehe, tusen takk for det 😀
      Skulle vært en egen kategori for pappablogger i Vestfold. DA hadde jeg i hvert fall hatt gode utsikter 😉

    54. Jeanette: Wow, så kult å høre! Da må du sørge for å gi boka mi til mannen til jul vettu, så tenker jeg det blir fart i sakene 😉 Lykke til og takk skal du ha 😀
      / High five!

    55. Nominert til livsstilsblogg og årets blogg! 🙂 Hadde vært megakult å se deg ta hjem en pris
      HÆ FÆÆV

    56. Selvfølgelig skal du være nominert innenfor dette! :)¨
      Herved nominert til:
      – Årets blogger
      – Årets herreblogg
      – Årets livsstilsblogg
      😀

    57. Årets blogg, årets herreblogg, årets livsstilsblogg, årets instagram, oooog… årets kjendisblogg! Ettertraktet i alle medier, og en bok med din underskrift. Trenger jeg si mer?
      Peter for president!

    58. Ikke nominert noen andre enn deg, og det ble årets livsstilsblogg! Aldri kommentert her før, men følte det var på tide. Leser bloggen din daglig, og det sære er at jeg er en student på 20 år som absolutt ikke har noe stort forhold til det å være forelder. Men måten du skriver på gjør at det er utrolig morsomt å lese, og jeg blir like engasjert i hvert innlegg du legger ut! Derfor fortjener du denne prisen. Lykke til!

    59. Heidi: Tusen takk for det, litt usikker på om jeg er en ekte herre i ordets rette forstand, men jeg kan vel alltids klare å svinge på meg en staselig hatt og minkpels om jeg kommer meg hele veien til Vixen 😀
      / High five!

    60. Lene: Haha, takk for det! 😀 I forrige uke fikk jeg en mail fra en jente på 14, så du er godt innenfor det “normale”, hehe. Men veldig hyggelig å høre at du liker bloggen selv om du ikke akkurat kaster om deg med bæsjebleier og gulpekluter hver dag 🙂 Tusen hjertelig takk for kommentaren og ikke minst:
      / High five!

    61. Har stemt på deg som årets livsstilblogg, herreblogg, årets blogger og selvfølgelig treningsblogg (sofagrisen) 😉 heier på deg!

    62. Heisann pappahjertet 😃 for første (og antakelig siste) gang i livet har jeg nominert en blogg😎 jeg nominerte deg til årets blogg, herreblogg og livstilblogg 😃👍 tipptopptommel opp (som min datter på snart 5 ville sagt😂) Digger bloggen(e) dine 👍😃

    63. Jeg har nå stemt over 30 ganger på deg som årets blogger 🙂 fortsatt en god stund igjen, så jeg kommer til å fortsette

    64. MARTHE: Haha, WOW det er jo bare helt fantastisk!! 😀 😀 😀 Tusen hjertelig takk, Marthe. Hadde jeg kunne, skulle jeg stemt på deg som årets leser 😛 haha
      / High five!

    65. Anniken.: Haha, tusen takk for det Anniken! Veldig hyggelig at du bryter et eldgammelt prinsipp for min del, sånt er bare helt tipp topp tommel opp 😀
      /High five!

    66. Så flink du er Peter, håper du gjør reint bord, så nominerte deg i mange kategorier jeg 😉 du skriver like morsomt som du alltid har vært. Masse lykke til med nr 2. Klem Jeanette

    67. frøken magnus: haha, takk for det 😀 Hørte faktisk en reportasje om navnet Magnus som etternavn på radio her en dag og da tenkte jeg naturligvis på dææ 🙂
      / High five!

    68. Et stykk nominasjon sendt inn! Pleier egentlig aldri å kommentere blogger, men du får meg ofte til å le høyt, så den prisen fortjener du i aller høyeste grad! High TEN

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg