Hurra, jeg har blitt fast spaltist!

Hurra, i dag kan jeg endelig sprette korken av nok en fantastisk spennende nyhet som jeg har ventet leeenge på å avsløre! Jeg har fått egen fast spalte i det ikke helt ukjente foreldremagasinet Foreldre & Barn 🙂 🙂

Det var så fantastisk spennende å svinge innom kiosken i dag og se at bladet endelig sto i hyllene. Og der, på forsiden og greier, så jeg et velkjent navn.

 

Hurra! 🙂


Jeg er ikke typen til å selge skinnet før bjørnen ligger på lasteplanet, litt på samme måte som at man ikke tør å fortelle venner og bekjente at man venter barn før den magiske 12-ukersgrensa er passert. Men når den første spalten nå har kommet seg på trykk er det absolutt på tide å sprette champagnen og dele gleden med dere 🙂 🙂

 

Bildet nederst til høyre – vaskekte high five 🙂

 

For å virkelig sparke i gang den nye spalten har Foreldre & Barn også vært på hjemmebesøk hos yours truly og fått masse intime detaljer som de har smurt ut over flere sider inne i bladet. All honnør til fotografen som klarte å knipse tidenes blinkskudd av Plutten i aksjon 😀

 

Se de små tottene da

 

Jeg er kanskje litt inhabil, men hadde jeg vært deg ville jeg løpt rett til nærmeste kiosk og plukket opp et rykende ferskt eksemplar av Foreldre & Barn og koselese det i helgen, for som alle vet: Helgen er tiden for å koselse magasiner og ikke drive med husarbeid… 😉

P.S. Til dere som ikke forsto den siste referansen, les dette innlegget: Ukas krangel – Lørdagsfrokost

Gooooooooooood helg og ikke minst:

/ HIGH FIVE!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

11 kommentarer
    1. Gratulerer så mye !!
      Da jeg ringte å sa opp abonementet på Foreldre og barn lurte de på, om de kunne spørre om årsak. 😛
      -Det kan dere sa jeg… nå har jeg abonert siden før eldstemann ble født og det er (var da ) 13 år siden…) Så da kan man vel si at man har fått godt utav det og er fornøyd 😉
      Så, bli forbilde for småbarnsforeldre nå mann !! 🙂 Tror nesten jeg må kjøpe med et blad selv jeg da… selvom unga er blitt store. 🙂
      Stå på !! God helg!
      HIlsen Sus`n :-))

    2. Stort grattis og hipp hurra for egen spalte i foreldre og barn!!! Ble litt rørt her nå. Kjempefine bilder av Pappan og plutten! Gleder meg til å lese! 🙂

    3. Sus’n’s sang og smurferi ! :: Haha, takk for det. Hyggelig å kunne få deg tilbake på F&B igjen 😉 🙂

      Hvem vet, kanskje du blir så motivert av å lese igjen at du får lyst på en attpåklatt, haha!
      God helg!

    4. Hilde M: Tusen takk for det 🙂 Må få si meg enig i at det bildet der plutten er i ferd med å rive legotårnet ble ganske artig. Og digger de små tottene hans 😀

    5. High Five😄 som alltid koselig lesning☺ gratulere så mye med spalteplass. Tror kanskje det er mulighet mellom husarbeidet i helgen å lese spalten din😆😂

    6. Jeg begynte nettopp å abonnere igjen etter et kort opphold. Sånn flaks da bladet dumpet ned i postkassen for noen dager siden og jeg så navnet ditt på forsiden 😉
      Gratulerer så mye, gleder meg til å se hva du skriver om framover 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg